Altså... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Skulle have mens lørdag... Testede negativ fredag og mandag, altså igår, men der er ingen mens endnu.. !

Jeg er træt, og fryser og sveder, og har ømme bryster, det kunne ligeså godt være en omgang influenza, hvilket det jo nok er. Men, ihhh.... Den mens... Obg har ikke haft de der voldsomme smerter i underlivet inden mens som jeg plejer, kun øget udflåd!

Andre der har prøvet at teste neg., selvom de var gravide? Altså en sen tester?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Slet ingen?

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

FruAagaard skriver:

Skulle have mens lørdag... Testede negativ fredag og mandag, altså igår, men der er ingen mens endnu.. !

Jeg er træt, og fryser og sveder, og har ømme bryster, det kunne ligeså godt være en omgang influenza, hvilket det jo nok er. Men, ihhh.... Den mens... Obg har ikke haft de der voldsomme smerter i underlivet inden mens som jeg plejer, kun øget udflåd!

Andre der har prøvet at teste neg., selvom de var gravide? Altså en sen tester?

Jeg har ikke selv oplevet det, for det er første forsøg for mig denne måned, men læste en herinde i debat der skrev, at hun ikke kunne teste positiv før uge 16, fordi hun dannede meget langsomt HCG. Men det kan jo også være, at din mens bare er forsinket? Tit kan den blive forsinket, når man stresser meget over det

Anmeld

21. december 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Vi stresser virkelig ikke over det, det nytter jo ingenting

Tja, den plejer ikke at vøre SÅ forsinket. Den plejer at komme mellem 26-28 dage, og lørdag var 28.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.