Kan I se min streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Bebsen.anno.2011

hej alle....jeg er ny herinde, men syntes efter imorges at jeg ville starte med at være lidt aktiv 

Imorges testede jeg nemlig og der kom en streg indenfor de 10min. Den var meget svag (1.billede). Efter ½ time ca tog jeg et nyt billede, der var stregen så blevet lidt tydeligere (2. billede).  Kan i se stregerne?? 

Skal lige siges at jeg kun er 3+3-4 stykker idag hvis det passer.

Ihh er dælme spændt på det hele

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Frøken J.

Ja, jeg kan sagtens se den. Men du skal nok vente et par dage og prøve igen for at vide dig sikker Du kan ikke regne med resultatet efter en ½ time, og mener at på de fleste tests skal resultatet gerne komme indenfor 5 minutter. Men kan da se noget! Prøv om et par dage, krydser fingre 

Anmeld

21. december 2010

Oxydation

jeg kan godt ane en streg nr 2

Synes du skal prøve igen om nogle dage

Et forsigtigt tillykke

Anmeld

21. december 2010

Trine89

Jeg syntes din test ligner meget den jeg havde.. og jeg er nu i uge 5+4

Men tag en test igen på torsdag. så skulle der komme svar lidt hurtigere og så skulle svaret også gerne være lidt mere sikkert.

for dig.. 

Anmeld

21. december 2010

LR85

jo man kan godt ane lidt en streg, men lad os vide mere efter jul..

Anmeld

21. december 2010

Bebsen.anno.2011

Godt, så er det ikke kun mig der er bims

Testede i søndags hvor den var negativ. Da jeg så kiggede på testen efter mange timer var der kommet en svag streg. Derfor tænkte jeg at, når jeg tester 2 dage efter så må HCG jo være fordoblet og derfor vise stregen hurtigere, og det har den jo så gjort, hehe   Men vil tage en ny test imorgen tidlig og se hvor hurtigt stregen kommer der. Hvis den bliver tydelig nok på torsdag indenfor tidsrammen, så vil jeg fortælle det til min kæreste

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Bebsen.anno.2011 skriver:

Godt, så er det ikke kun mig der er bims

Testede i søndags hvor den var negativ. Da jeg så kiggede på testen efter mange timer var der kommet en svag streg. Derfor tænkte jeg at, når jeg tester 2 dage efter så må HCG jo være fordoblet og derfor vise stregen hurtigere, og det har den jo så gjort, hehe   Men vil tage en ny test imorgen tidlig og se hvor hurtigt stregen kommer der. Hvis den bliver tydelig nok på torsdag indenfor tidsrammen, så vil jeg fortælle det til min kæreste

God idé! jeg er så misundelig. Sidder her med tre tests ved siden af mig, og er fristet til at gå ud og teste. MEn det er for tidligt. Hvornår skal du rigtig teste? Jeg tror jeg tester i morgen tidlig. Hvis der er nogen skulle der jo gerne være mest HCG fra morgenstunden af

Anmeld

21. december 2010

Gaia

min læge sagde til mig, at hvis der kommer en streg indenfor de minutter som testen siger der højest må gå, ja så ER du gravid! Så hvis den test du har taget siger at der må gå 10 min. og stregen kom frem, ja så et STORT tillykke.

Du skal dog være opmærksom på, at testen er ugyldig efter de påskrevende minutter der højest må gå.

Håber dog du er gravid

Glædelige jul

Anmeld

21. december 2010

Bebsen.anno.2011

Secrets skriver:

God idé! jeg er så misundelig. Sidder her med tre tests ved siden af mig, og er fristet til at gå ud og teste. MEn det er for tidligt. Hvornår skal du rigtig teste? Jeg tror jeg tester i morgen tidlig. Hvis der er nogen skulle der jo gerne være mest HCG fra morgenstunden af

Jamen skulle først teste på fredag, kunne bare ikke vente, for har bare haft så mange symptomer den sidste uge og da tålmodighed og standhaftighed ikke er nogle af mine stærke sider, testede jeg altså allerede nu

OBS: jeg er KLAR over at den stadig kan nå at ende i biokemisk, men ønsker ikke at få kommentarer for dette, så det håber jeg, vil blive respekteret. Jeg tror på at man kommer længst med at tænke positive tanker, så det er hvad jeg gør 

Anmeld

21. december 2010

Low

Jeg kan se en på billede 2 men synes ikke lige jeg kan se noget på billede 1 men jeg kan med sikkerhed se den på billede 2. Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.