Hey girls
Her sidder jeg - mutter alene. Casper er på kursus i København, han kommer først hjem onsdag aften (hvis ellers flyet kan komme i luften
) Unger er på julevisit ved mine forældre. Så jeg står med for-juls-forberedelserne...
Jeg har lige hentet juletræet i dag - det er tudegrimt, men det var det sidste der var tilbage, så vi får brug for rigtig meget af ungernes hjemmelavede pynt for at fylde hullerne ud
. Jeg ville ikke køre med trailer i det her vejr, så træet blev mast ind i bilen med vold og magt, og nu er bilen fyldt med snedrys, grannåle og harpiks på passagersædet
. Jeg rensede gulvtæppet i stuen i går, og det er stadig ikke helt tørt, så jeg kan ikke sætte møblerne på plads endnu - og derfor kan jeg heller ikke få hevet julerædslen indenfor for at få rettet op på elendigheden
.
Jeg har jo masser at gå igang med... jeg giiider bare ikke. Jeg er slet ikke sikker på at Casper kan nå hjem til jul - de truer jo med at vejret bliver et helvede fra i morgen aften
.
Nårh, jo.. så er der jo osse liiige det at Casper har fødselsdag den 23. (lortadag at have fødselsdag på). Normalt holder vi aldrig noget fordi folk ikke har tid - i år havde jeg planlagt forud, og arrangeret en lille surprise-event torsdag aften på en restaurant i Aalborg, men det bliver jeg nødt til at aflyse - jeg kan ikke forlange at folk skal ud og køre i sådan et møjvejr
.
Ej altså hvor sølle.. jeg burde jo spurte rundt og jule-hygge mig helt vildt.. I stedet sidder jeg og tuder over "Ekstrem Hjemmeservice"
...
Anyways.. hvis der sidder andre derude bag skærmen, der burde lave noget andet - så skriv en lille overspringshandling her
.
Knus og god forjul fra Marie
Anmeld