Overspringshandlingfra en kornflækker:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. december 2010

ivfmarie

Hey girls

Her sidder jeg - mutter alene. Casper er på kursus i København, han kommer først hjem onsdag aften (hvis ellers flyet kan komme i luften   ) Unger er på julevisit ved mine forældre. Så jeg står med for-juls-forberedelserne...

Jeg har lige hentet juletræet i dag - det er tudegrimt, men det var det sidste der var tilbage, så vi får brug for rigtig meget af ungernes hjemmelavede pynt for at fylde hullerne ud . Jeg ville ikke køre med trailer i det her vejr, så træet blev mast ind i bilen med vold og magt, og nu er bilen fyldt med snedrys, grannåle og harpiks på passagersædet  .  Jeg rensede gulvtæppet i stuen i går, og det er stadig ikke helt tørt, så jeg kan ikke sætte møblerne på plads endnu - og derfor kan jeg heller ikke få hevet julerædslen indenfor for at få rettet op på elendigheden .

Jeg har jo masser at gå igang med... jeg giiider bare ikke. Jeg er slet ikke sikker på at Casper kan nå hjem til jul - de truer jo med at vejret bliver et helvede fra i morgen aften

Nårh, jo.. så er der jo osse liiige det at Casper har fødselsdag den 23. (lortadag at have fødselsdag på). Normalt holder vi aldrig noget fordi folk ikke har tid - i år havde jeg planlagt forud, og arrangeret en lille surprise-event torsdag aften på en restaurant i Aalborg, men det bliver jeg nødt til at aflyse - jeg kan ikke forlange at folk skal ud og køre i sådan et møjvejr .

Ej altså hvor sølle.. jeg burde jo spurte rundt og jule-hygge mig helt vildt.. I stedet sidder jeg og tuder over "Ekstrem Hjemmeservice"  ...

Anyways.. hvis der sidder andre derude bag skærmen, der burde lave noget andet - så skriv en lille overspringshandling her .

Knus og god forjul fra Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Mary

Åhh, jeg laver risengrød, og i stedet for at ryde lidt op og sådan imens det bobler derudaf, så står jeg her i køkkenet med min bærbar. Ak ak 

Har også brugt det meste af dagen på at tage mig sammen til at male en enkelt sølle væg i huset, hehe. Men det er gjort, nu skal jeg bare liiiige ha noget mere maling så det kan få runde 2! Bliver sgu aldrig færdig med de værelser i det her tempo 

Synes nu altså at du er temmelig sej sådan lige at flytte alle møbler og hente tæpperenser, rense tæppe, hente juletræ og og og og.... 

Tillykke med manden på torsdag, håber han kommer hjem i tide. 

Anmeld

21. december 2010

Lise

Jamen, altså... Måske han kan køre med Christian imorgen til Aalborg??? Hvor er han på kursus, og hvornår er han færdig?

Anmeld

21. december 2010

linemus

Jarhmen, det er da også et uheldigt tidspunkt at være på kursus (tsk tsk). Men men men... nu har de ændret vejrudsigten, så nu kommer der slet ingen sne Så jeg er sikker på farmand kommer hjem til jul

Ih, jeg har også været fuld af overspringshandlinger i dag. Og i går og... Mangler en masse oprydning og rengøring inden fredag. Sebastian har juleferie nu, og jeg overvejer, om pigerne skal blive hjemme også... Så er jeg jo fri for at skulle gå derop, men så er der så 4 unger hjemme til at forstyrre juleforberedelserne Hm, for og imod, for og imod.......

Store kram Line - der også synes du er sej, Marie.

Anmeld

21. december 2010

ivfmarie

hov.. jeg glemte helt at sige at jeg fik en P-bøde da jeg afleverede ungerne.. Nå, pyt - P-vagterne skal jo også mærke at det er jul

Og så ville jeg lige være lidt på forkant med madlavningen, så jeg kunne jo lige koge og stege julemedisteren og komme den på frys, så den var klar.. Den valgte så at vende vrangen fuldstændig ud af sig selv under kogning.. Så nu kommer katten også til at mærke at det er jul

Tak søde Lise... Men der er booket fly und allez

God fornøjelse med forberedelser og overspringshandlinger rundt omkring 

Marie

Anmeld

21. december 2010

Lise

ivfmarie skriver:

Tak søde Lise... Men der er booket fly und allez

Det var bare hvis nu det bookede fly ikke fløj jo  Men han vil også køre allerede ved middagstid... 

Anmeld

22. december 2010

Siber

ja jeg sidder så her...................i stedet for at gå i køkkenet og lave frikadeller. Der skal vidst også gøres lidt rent!

Så sidder jeg også og er lidt irriteret over at min mand ikke er kommet hjem. Han har taget fri i dag, men skulle lige til et møde på job fra kl9-10, også skulle han handle, og han er stadigvæk ikke kommet hjem????? jeg håber så det er fordi han er ude og købe MANGE julegaver til mig, for hvorfor H..............tager det så lang tid!!!

I morgen kommer der ryk ind fra DK og vi skal have 6 mennesker til overnatning, så jeg har nok at gøre, men der skal vel også være lidt job til manden ikk!

Ja når man snakker om lorten så lugter den så ringede han, og nu leder han efter en mandelgave, men han ved ikke hvad han skal købe, har I et forslag?

knus Siber

Anmeld

22. december 2010

Kaufie

Ja, jeg er Saftsusemig glad for min iPhone, som gør at jeg kan sidde med Naja på maven mens jeg surfer rundt og bilder mig ind at jeg da så trods alt er i kontakt med omverdenen og ved hvad der sker i den store verden. Så må nullermænd, oprydning og gaveindpakning overlades til manden. Grunden til han har barsel er jo at aflaste mig, ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.