Bleer fra Lidl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

MyBaby

JVC skriver:

Findes ALDIs bleer i alle str.?

Ja det tror jeg, de gør og de er rigtig gode! Jeg kan varmt anbefale dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

tinasmor

Vi køber altid lidl bleer. Eller dvs vi købte Aldis da hun var helt lille, men da hun voksede til næste størrelse var de ikke så gode. Og lige siden har vi brugt Lidls de har været de bedste til vores datter.

Anmeld

21. december 2010

Nemesis

Bruger også Lidl bleer og er rigtig godt tilfreds.

Sisse

Anmeld

21. december 2010

A.

jeg har altid sagt at mit barn skal KUN bruge pampers indtil for par uger siden hvor det faldt sååå meget sne og jeg løbet tør for bleer så var nødt til at taget til lidl da den ligger næsten ved siden der hvor vi bor og har købt bukserbleer til ham der..nøøøj de er bare gode de ligger perfekt på ham bedre end bukserbleer fra andre mærker

Anmeld

21. december 2010

frk Jensen

Jeg er nu ikke så tilfreds med Lidl bleer.. men har hørt at andre er meget tilfredse med dem.. min søn tisser igennem dem, og de sidder mærkeligt på ham..

Jeg bruger også aldi bleer, dog ikke til nat ble, da de simpelthen ikke kan holde på alt hans nat tis...Der bruger jeg enten huggies eller libero.

Anmeld

21. december 2010

liwsmor

JVC skriver:

God eftermiddag,

Mon der er nogen herinde som har erfaring med Toujours bleerne fra Lidl? Jeg har læst om dem i TÆNK BØRN hvor de ligger på en 4. plads. Lige pt. bruger jeg Libero, men jeg kunne godt tænke mig at prøve dem fra Toujours da de er billigere.

Er der nogen som har erfaring med dem? Både gode og dårlige erfaringer modtages

eg bruger dem på min datter som har vægt på 5,3, og jeg klager ikke over dem overhovedet .jeg glad for man kan få billig bleer der er gode . 

Anmeld

21. december 2010

Natascha

vi har også kun godt og sige om lidl bleer

Anmeld

21. december 2010

Christopher&Andreas

JVC skriver:

God eftermiddag,

Mon der er nogen herinde som har erfaring med Toujours bleerne fra Lidl? Jeg har læst om dem i TÆNK BØRN hvor de ligger på en 4. plads. Lige pt. bruger jeg Libero, men jeg kunne godt tænke mig at prøve dem fra Toujours da de er billigere.

Er der nogen som har erfaring med dem? Både gode og dårlige erfaringer modtages

af alle de bleer vi har prøvet pampers libero rema osv.... så er vi altid gået tilbage til lidl bruger aldrig andet super gode og billige

prøv dem

Anmeld

21. december 2010

oerbaek

vi har også brugt lidl bleer og har været fuldt ud tilfreds, har dog også prøvet aldi bleerne som desværre ikke kunne holde tæt, så gik tilbage til lidl bleerne og bruger dem stadig i den helt store str. da vores store dreng har lidt natproblemer endnu men de er super gode fra lidl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.