Øv bøv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Marco2

Vi har jo kostordning i Emilys inst. og har bare været så glade for den.

De har fået god varieret kost hver dag.

Men nu har vi fået en mail om at bestyrelsen har besluttet at afskaffe ordningen pr. 1. juli 2011. 

ØV!

Så når "barn nr. 2" starter er det 4 madpakker + frugt hver dag. 

Ved godt det er sådan mange steder, men vi var bare så glade for ordningen. Og maden var virkelig god, så det er lidt ærgerligt når det var så fint.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Lene76

jeg syntes osse det er mega træls, men det er svært at stemme ja til noget når man ik ved hva man får...... for de har jo fyret alle køkkendamerne rundt omkring. så det vil blive mad udefra.

men enig mega øv bøv

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Lene76 skriver:

jeg syntes osse det er mega træls, men det er svært at stemme ja til noget når man ik ved hva man får...... for de har jo fyret alle køkkendamerne rundt omkring. så det vil blive mad udefra.

men enig mega øv bøv

Jamen vi vidste jo hvad vi fik. For vores ordning har jo kørt siden august. Og vi var så glade for den. Nå, der er ikke andet for end at skulle igang med de kreative madpakker

AG

Anmeld

21. december 2010

linemus

Ej, hvor ærgerligt. Det lød ellers så godt hos jer. Hvorfor vil de afskaffe den? Nedskæringer?

- Line

Anmeld

21. december 2010

Marco2

linemus skriver:

Ej, hvor ærgerligt. Det lød ellers så godt hos jer. Hvorfor vil de afskaffe den? Nedskæringer?

- Line

Jamen de skriver bl.a at den ordning der kører nu ikke kan dækkes af det beløb der skal betales af forældrene, og at der er varslet nedskæringer i personalet, så de penge der bliver brugt ekstra på kostordningen skal bruges til personaletimer … Så hvis der skal være kostordning skal vi derfor være en del af en fælles kommunal ordning - og det vil vi ikke. For der ved man jo netop ikke hvad man får. Så det er super ærgerligt. For ja, det var så god en ordning og så god mad de fik.

AG

Anmeld

21. december 2010

ivfmarie

Det er trælst, især når I nu var glade for dan anden løsning.

Meeen.. det er såmen ikke så slemt med madpakkerne.. I vores BH får de frugt og diverse fornuftig mad til formiddag og eftermiddag, og s¨å står vi selv for madpakken til frokost.

Jeg kan nu godt lide som mor stadiug at have en lille bitte indflydelse på foderet. Især fordi mine krapyler ikke vil spiae aftensmad - så er det rart at vide hvad de havde med i madpakken (og hvad der kom retur)

Og så er det jo hyggelugt at kunne sende en lille hilsen med madpakken. Det er så skønt når ungerne kommer hjem og siger "TAAAAK fordi jeg fik dit eller dat med i dag" - så føler jeg mig som sådan en go' mor .

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.