Hej med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Tina

Hej

Kiggede lige forbi og tænkte jeg ville præsenterer mig selv.

Jeg er 27 år, er studerende og bor i Århus med min mand og min søn på 2 1/2.

Min termin er sat til den 10 marts.

Da jeg er den eneste i min omgangskreds, der er gravid, kunne det være rart at have nogle at dele op-og nedture med (og de kommer jo af og til i øjeblikket...)

Så hej med jer og håber på lidt hyggesnak....

Og så lige et glæææææææædelig jul herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Sofia

Hej Tina. Velkommen til denne skønne mødregruppe. Jeg er 24 år og venter mit første barn til marts, den 27. har jeg termin. Jeg studerer også på Århus Universitet, jura. Jeg bor i latinerkvarteret. Hyggeligt med endnu en fra Århus Glædelig jul!

Anmeld

21. december 2010

Tina

Hej

Hyggeligt med en anden studerende

- Nemlig ikke ligefrem fordi det vrimler med gravide over ved mig på det jordbrugsvidenskabelige fakultet - desværre.

Latinerkvarteret - lyder ellers hyggeligt. Vi er rykket længere vestpå (8210) - her er ikke altid lige hyggeligt, men til gengæld er her masser af plads ude som inde

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Velkommen til.

Håber du bliver glad for denne gruppe.

Jeg bor i Viby ved Århus og venter min 2. pige. Har Emily på 3 nu og har termin den 3. februar med nr. 2.

AG

Anmeld

21. december 2010

Sofia

Tina skriver:

Hej

Hyggeligt med en anden studerende

- Nemlig ikke ligefrem fordi det vrimler med gravide over ved mig på det jordbrugsvidenskabelige fakultet - desværre.

Latinerkvarteret - lyder ellers hyggeligt. Vi er rykket længere vestpå (8210) - her er ikke altid lige hyggeligt, men til gengæld er her masser af plads ude som inde

Vi er også rigtig glade for latinerkvarteret, er lige flyttet herned, hyggelig stemning og masser af butikker osv. rundt om os. Lyder også skønt at I har masser af plads, det får man jo aldrig for meget af

Anmeld

21. december 2010

Kats

Hej Tina.

Velkommen til denne hyggelige mødregruppe Her er plads til lidt af det hele... og man kan deltage i det omfang man har lyst og tid til!

Er også studerende - og dem er vi nogle stykker af
Venter min første, og har termin d. 18 januar!

Glædelig jul retur

Anmeld

21. december 2010

piadas

Hej Tina!

Velkommen til!  Her er rigtig hyggeligt herinde, så du skal nok blive glad for at være her!

Du kan se øverst i gruppen. Der er både en terminsliste og nogle mødregrupper, vi forsøger at oprette. Du kan jo skrive dig på listerne!

Anmeld

21. december 2010

CA

Hej Tina.

Velkommen til en herlig gruppe med plads til lidt af det hele. -Tjek af indkøbslister, skjulte lyster til drinks, utålmodighed, spænding, dårlige dage og jubel over nyeste indkøb af noget så spændende som bleer

Håber du kan lide at være her! 

Jeg hedder i øvrigt(surprise) Carina, er 23 år og venter mit og min mands første barn med termin d. 14.1

Anmeld

21. december 2010

PeruBaby

Hej Tina

Velkommen til. Det er en rigtig hyggelig mødregruppe, du er landet i. Jeg hedder Christina er 28år og venter mit første barn sammen med min mand. Har termin d. 24.01.11... men tvivler på at jeg går hele vejen til termin...

Hyggeligt med flere aktive, næsten-mødre her i gruppen. Håber du bliver glad for baby.dk

Anmeld

21. december 2010

Maria-s

Hej Tina, velkommen til

Jeg hedder Maria er 28 (meget snart 29, har fødselsdag dagen efter min termin ). Min dejlige kæreste og jeg venter vores 1. barn, termin den 4. marts. Vi glæder os så meget og kan næsten ikke vente til dagen oprender

Håber du finder denne gruppe lige så hyggelig som jeg gør og ved mange andre herinde gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.