Hej med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Tina

Hej

Kiggede lige forbi og tænkte jeg ville præsenterer mig selv.

Jeg er 27 år, er studerende og bor i Århus med min mand og min søn på 2 1/2.

Min termin er sat til den 10 marts.

Da jeg er den eneste i min omgangskreds, der er gravid, kunne det være rart at have nogle at dele op-og nedture med (og de kommer jo af og til i øjeblikket...)

Så hej med jer og håber på lidt hyggesnak....

Og så lige et glæææææææædelig jul herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Sofia

Hej Tina. Velkommen til denne skønne mødregruppe. Jeg er 24 år og venter mit første barn til marts, den 27. har jeg termin. Jeg studerer også på Århus Universitet, jura. Jeg bor i latinerkvarteret. Hyggeligt med endnu en fra Århus Glædelig jul!

Anmeld

21. december 2010

Tina

Hej

Hyggeligt med en anden studerende

- Nemlig ikke ligefrem fordi det vrimler med gravide over ved mig på det jordbrugsvidenskabelige fakultet - desværre.

Latinerkvarteret - lyder ellers hyggeligt. Vi er rykket længere vestpå (8210) - her er ikke altid lige hyggeligt, men til gengæld er her masser af plads ude som inde

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Velkommen til.

Håber du bliver glad for denne gruppe.

Jeg bor i Viby ved Århus og venter min 2. pige. Har Emily på 3 nu og har termin den 3. februar med nr. 2.

AG

Anmeld

21. december 2010

Sofia

Tina skriver:

Hej

Hyggeligt med en anden studerende

- Nemlig ikke ligefrem fordi det vrimler med gravide over ved mig på det jordbrugsvidenskabelige fakultet - desværre.

Latinerkvarteret - lyder ellers hyggeligt. Vi er rykket længere vestpå (8210) - her er ikke altid lige hyggeligt, men til gengæld er her masser af plads ude som inde