Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Marco2

Er idag 33+5 og mærker markant mindre liv. Er lige ved at blive bekymret … Synes ikke rigtig jeg har mærket hende idag.

Har drukket et koldt glas vand men synes ikke rigtigt det frembagte nogen reaktion.

Hvordan med Jer, mærker I mindre liv?

AG - lidt bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Sofia

Synes du skal ringe til FG hvis du er bekymret.. better safe than sorry...  Jeg mærker liv som jeg hidtil har gjort, men er kun i uge 27, måske det er normalt man mærker mindre liv når man er så langt henne som dig, de kan nok berolige dig på FG.

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Tak Sofia.

Men er én af dem der der helst ikke vil "være til besvær"

Men heldigvis er hun vågnet nu. Har åbenbart haft brug for 1 1/2 dags afslapning. For mærkede hende heller ikke meget igår, så nok derfor min bekymring …

Men hun er heldigvis vågnet nu, og er igang på vanlig vis.

Men tak for svar.

AG

Anmeld

21. december 2010

Lene76

det var godt at hun er "vågnet" igen...... ellers ska du ringe til fg

Anmeld

21. december 2010

trine1989

hej

tror det er meget normalt at de lige sover lidt mere en dag og så mere vågen en anden dag.

jeg er i dag 31 uger henne og mærker hende for det meste om morgenen og aften men her de sidste par dage har det næsten kun været aften. så længe man kan mærke dem hver dag så tror jeg ikke man skal bekymre sig selv om det er svært... har selv lagt en aften og næsten gik i panik fordi hun var hel stille men efter lidt puffen bevægede hun sig heldigvis, men puh man kan blive forskrækket

synes også jeg har læst at når de bliver større kan bevægelserne være mindre end førhen

Anmeld

21. december 2010

Sofia

Marco2 skriver:

Tak Sofia.

Men heldigvis er hun vågnet nu. Har åbenbart haft brug for 1 1/2 dags afslapning. For mærkede hende heller ikke meget igår, så nok derfor min bekymring …

Men tak for svar.

AG

Dejligt at høre hun er vågnet Glædelig jul!

Anmeld

21. december 2010

Kats

Marco2 skriver:

Tak Sofia.

Men tak for svar.

AG

Har det på samme måde... vil ikke sådan ringe, hvis nu det er unødvendigt. Men har fået "skæld ud" 2 gange nu, fordi jeg skulle have ringet/være kommet!
Såååååhhh man skal nok bare løfte knoglen hvis man er i tvivl...

Dejligt hun er på banen igen og rumsterer som sædvanligt

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Dejligt at hun er vågnet! Næste gang tror jeg bare du skal ringe - jeg tror det mener det der "hellere en gang for meget" ret alvorligt.

Jeg mærker stadig masser af liv (men han vender jo så også forkert og sidder ikke fast), men kan heller ikke længere vække ham med koldt vand hvis han ikke har været vågen længe.

Anmeld

21. december 2010

Riksen

Jeg er glad for at høre, at hun er vågnet. Men næste gang skal du ikke tøve med at ringe - det fik jeg selv at vide, da jeg ikke mærkede liv. Deres mantra er: hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. Da jeg fik tjekket hjertelyd på Karla, sagde jordemoderen til mig, at jeg skulle mærke liv hver dag i en sådan grad, at jeg ikke var bekymret. Så hvis du bliver bekymret, så ring!

- Rikke

Anmeld

21. december 2010

karina pigen

Marco2 skriver:

Er idag 33+5 og mærker markant mindre liv. Er lige ved at blive bekymret … Synes ikke rigtig jeg har mærket hende idag.

Har drukket et koldt glas vand men synes ikke rigtigt det frembagte nogen reaktion.

Hvordan med Jer, mærker I mindre liv?

AG - lidt bekymret

jeg mærkede makant mindre liv.. og blev ret så nervøs over det.. ( godt jeg har min hjertelyds ting) men jeg ringede ind og fik lavet en hjertelyd kurve.. men de siger stadig man skal kunne mærke barnet hver dag..om det så kun er liidt men liv skal man mærke..

jeg mærker stadig men slet ik på samme måde, det er ik spark mere det er mere en glidende bevægelse og det er ik ret tit..

men snak med din jordmor og bliver du nervøs så ring til fødemodtagelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.