rødspætten Laura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Caroline86

loppen82 skriver:

For mig ku det godt ligne Skarglans feber eller nældefeber... 

hun har bare ikke haft en decideret halsbetændelse og hun fik antibiotika i sidste uge så det burde have taget det :s hun har heller ingen feber!

Nældefeber ligner det ikke helt (tæt på) og hun har heller ikke været udsat for noget "fremmed" som jeg kunne forestille mig ville give hende det

(jeg siger ikke at du ikke har ret, fortæller bare om mine egne tanker omkring det hele )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

loppen82

Caroline86 skriver:

hun har bare ikke haft en decideret halsbetændelse og hun fik antibiotika i sidste uge så det burde have taget det :s hun har heller ingen feber!

Nældefeber ligner det ikke helt (tæt på) og hun har heller ikke været udsat for noget "fremmed" som jeg kunne forestille mig ville give hende det

(jeg siger ikke at du ikke har ret, fortæller bare om mine egne tanker omkring det hele )

Det er os helt okay...

min datter havde ikke ondt i halsen da hun havde skarglansfeber og kun feber ca 3 dage men lignede en rødspætte ca 14 dage.

Anmeld

21. december 2010

Zafir

Stakkels Laura.

Jeg ved ikke hvad det er, men jeg håber hun snart bliver rask, så hun er frisk til jul!!!

Anmeld

21. december 2010

Tulle28

Hoooold da op hvor ser hun ud! Stakkels Laura Og ja, som en anden skriver, så er det da for letkøbt bare at sige at det er vuggestuepest?!? 

Håber snart hun får det bedre!

Knus Tulle

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

SussieThyssen skriver:

Stakkels lille pus dog.
Når jeg ser hendes kinder, så ligner det scarlagensfeber, men det gør det på kroppen ikke.

Virus-udslet..hvor er det en letkøbt diagnose...typisk sådan en, de skubber alt ind under som de ikke kan forklare.
Me jeg håber da på en update. Måske lægen har et bedre bud i dag.
hendes tunge er ikke boblet, som et hindbær vel??

Kærligst
Sussie

nej, jeg tror heller ikke på skarlagensfeber... hun har ikke haft en ordinær halsbetændelse og hun fik antibiotika i sidste uge, så det ville jo have taget det...

og nej, ingen hindbærtunge

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

Karo skriver:

Jeg tænker lussingesyge ?

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=293/sp rog=1/grp=2/menu=1/

det havde hun lige inden hun startede i vuggestuen

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

nej, jeg tror heller ikke på skarlagensfeber... hun har ikke haft en ordinær halsbetændelse og hun fik antibiotika i sidste uge, så det ville jo have taget det...

og nej, ingen hindbærtunge

Nej, det regnede jeg heller ikke med, men man kan jo aldrig vide.
Ja...som de siger..virusudslet
drys det med lidt kartoffelmel..det både køler og tager ømhed og kløe.
Og god bedring med hende.

Anmeld

21. december 2010

Kruse90

årg Hold da op hvor er hun pyntet godt og grundigt over hele kroppen,

Aner ikke hvad det er, men håber snart det bliver bedre, så kun kan være frisk til hendes første jul

Kram bonus tante

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

så er vi hjemme fra lægen igen og de mener stadig det er viraltudslæt! omend et ekstremt voldsomt tilfælde af slagsen!

Får hun feber skal vi omgående til lægen igen og der skal tage diverse prøver...

Vi har fået et rehydreringssystem somvi håber kan få væskebalancen på ret kurs igen! det er ikke nemt når hun næsten ikke vil drikke og i øvrigt har diarré på 3. døgn

mors lille rødspætte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.