Gode råd søges....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Krisørensen

Hej allesammen

Jeg mangler et godt råd. Min søn på 10 måneder er den sidste uges tid begyndt at vågne ca hver time i løbet af natten. Han skriger og jeg går derind og enten giver ham sutten eller aer ham over panden, og så falder han i søvn igen.

Men efter en uge hvor man måske lige når at sove 1 time og så bliver vækket igen, er så småt begyndt at tage på mine kræfter. Så jeg håber der måske er nogen der har nogen gode råd til hvordan vi får vores søvn tilbage....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

SussieThyssen

Krisørensen skriver:

Hej allesammen

Jeg mangler et godt råd. Min søn på 10 måneder er den sidste uges tid begyndt at vågne ca hver time i løbet af natten. Han skriger og jeg går derind og enten giver ham sutten eller aer ham over panden, og så falder han i søvn igen.

Men efter en uge hvor man måske lige når at sove 1 time og så bliver vækket igen, er så småt begyndt at tage på mine kræfter. Så jeg håber der måske er nogen der har nogen gode råd til hvordan vi får vores søvn tilbage....

Hmmm...prøv at få tjekket hans ører, for det er da uholdbart, det der.
Er der sket nogle omvæltninger i jeres verden for nyligt eller i hans?
Er der uro og bekymringer hos jer voksne??
Små børn er tit langt mere påvirkelige end man skulle tro.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

Krisørensen

Hmmm... jeg synes jo ikke der er sket noget. Så skal det være at vi jo lige har fået af vide, han skal starte i vuggestue d. 3 januar. Hvilket bliver en stor omvæltning for mig. Måske han kan mærke det på mig??? Vi skal ned og besøge vuggestuen i dag, så håber da jeg bliver mere rolig efter det. Jeg synes ellers jeg har prøvet at skjule det, men det er ikke sikkert det er godt nok. Men håber da bare det er det, og ikke noget med ørerne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.