Så er det officielt at jeg ikke har noget job mere.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Valle81

http://www.viborg-folkeblad.dk/article/20101221/VSF/712219954/1456

Det er sku noget pis, igår blev min elskede aarbjedsplads erklæret konkurs:0(

I fredags fik vi den besked at vi kollegtivt skulle indvillige i at gå 10% ned i løn - afstemningen gav nej( hvis bare en sagde ne - ville det blive forkastet.

Men havde det været et Ja havde det ikke hjulpet noget som helst, da virksomheden stadig ike ville være bære dygtigt.

Vi har mistet en kæmpe kunde og ville ikke kunne finde nye der kunne dække tabet:0(

Finanskrisen i heleverdenen gør at konkurrencen er så ekstrem hård.

Jeg er meget trist, har mistet et skønt arbejde og skønne kollegaer.Min løn under barsel forsvandt ud i den blå luft, gemt ferie sagde puf, og jeg kunne blive ved.

Det var sku ikke lige planen - og jag vidste faktisk ikkedet lige lå i luften, er jo på barsel ( og skal igen til midt marts 2011) og mens jeg har været på barsel og har spurgt til virksomhedens velbefindende har jeg fået at vide at det går godt!!!

Men nej,

Så nu er jeg arbejdsløs forførste gang i mit liv - det er en underlig følelese. Har haft mange jobs, og har aldrig forladt et før jeg havde fundet et andet - jeg er trist trist trist

Glædelig Jul til Jer alle

Christina - nu uden job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

twinboys

Åhhhh det gør mig ondt at læse... Håber du kan vende næsen mod et nyt job når din barsel slutter

Majbritt

Anmeld

21. december 2010

Valle81

twinboys skriver:

Åhhhh det gør mig ondt at læse... Håber du kan vende næsen mod et nyt job når din barsel slutter

Majbritt

Tak søde:0)

Det håber jeg - er sikker på der nok skal komme et job til mig - men synes det er uoverskueligt lige nu og hvilken vej skal man gå - tænker at det er skubbet til at komme i gang med en uddannelse:0)

Anmeld

21. december 2010

twinboys

Valle81 skriver:

Tak søde:0)

Det håber jeg - er sikker på der nok skal komme et job til mig - men synes det er uoverskueligt lige nu og hvilken vej skal man gå - tænker at det er skubbet til at komme i gang med en uddannelse:0)

Forstår dig godt...Hvis jeg var dig ville jeg tænke uddannelse

Anmeld

21. december 2010

Karina84

Øv hvor er trist  Er født og opvokset her i byen (tror muligvis godt jeg ved hvem du og din lillesøs er ) og Nørhaven har bare altid været en del af Viborg, så det er da rigtig øv at de også må bukke under for den dumme krise!

Til dig og så håber jeg at der også er et job til dig, eller uddannelse som du skriver, når du er færdig med barsel

Anmeld

21. december 2010

Valle81

twinboys skriver:

Forstår dig godt...Hvis jeg var dig ville jeg tænke uddannelse

Ja det tror jeg også - alt efter hvad økonomien tillader:0) Den bestemmer jo lidt i nogle tilfælde

Men vil gerne i voksen lære - gerne som lægesekretær:0)

Vil også gerne være dagplejemor igen, men vi har ikke pladsen hvor vi bor og med det arbejde Kenny har kan det ikke lade sig gøre med hente og bringe unger.

Men der skal ses på muligheder:0)

Og heldigvis er jeg da på barsel og på barselsdagpenge og ikke dagpenge og aktivering:0)

Anmeld

21. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, det er jeg ked af, at hører

Jeg blev opsagt i januar - 3 uger efter, at jeg kom tilbage fra barsel - pga. nedskæringer. Jeg havde aldrig prøvet, at gå arbejdsløs og slet ikke, at blive opsagt. Så jeg kender din følelse.

For mig gjorde det, at jeg fik skubbet til, at finde et nyt job i en ny branche og det er jeg så glad for idag. Måske er det skubbet til, at du kommer til, at prøve noget nyt som du bliver rigtig glad for.

Knus Katja

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Valle81 skriver:

http://www.viborg-folkeblad.dk/article/20101221/VSF/712219954/1456

Det er sku noget pis, igår blev min elskede aarbjedsplads erklæret konkurs:0(

I fredags fik vi den besked at vi kollegtivt skulle indvillige i at gå 10% ned i løn - afstemningen gav nej( hvis bare en sagde ne - ville det blive forkastet.

Men havde det været et Ja havde det ikke hjulpet noget som helst, da virksomheden stadig ike ville være bære dygtigt.

Vi har mistet en kæmpe kunde og ville ikke kunne finde nye der kunne dække tabet:0(

Finanskrisen i heleverdenen gør at konkurrencen er så ekstrem hård.

Jeg er meget trist, har mistet et skønt arbejde og skønne kollegaer.Min løn under barsel forsvandt ud i den blå luft, gemt ferie sagde puf, og jeg kunne blive ved.

Det var sku ikke lige planen - og jag vidste faktisk ikkedet lige lå i luften, er jo på barsel ( og skal igen til midt marts 2011) og mens jeg har været på barsel og har spurgt til virksomhedens velbefindende har jeg fået at vide at det går godt!!!

Men nej,

Så nu er jeg arbejdsløs forførste gang i mit liv - det er en underlig følelese. Har haft mange jobs, og har aldrig forladt et før jeg havde fundet et andet - jeg er trist trist trist

Glædelig Jul til Jer alle

Christina - nu uden job

Øv og så lige op til jul.
Men jeg håber da, at du snart finder et nyt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

Polkaprik

Ej for pokker da! Øv altså... Trøstekrammer herfra. Håber du hurtigt finder noget andet du bliver glad for, men fandme surt med tabt ferie og løn

Michelle

Anmeld

21. december 2010

Chamomile

Det er jeg ked af at læse, sender dig et stort kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.