Er det ved at være nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2010

C-Posey

Godmorgen allesammen

Jeg tror sgu det er ved at være tid til at min bebs vil til verden 

Jeg tror mit vand er gået/ved at gå. hvordan føltes det hos jer? hos mig nu, siver der noget varmt ud, så "meget" at jeg har taget bind på.

Jeg har ikke andre tegn, men det kommer vel ikke alt sammen med det samme?

Hvornår ville i ringe til fødegangen?

Jeg skal til jordemoder idag kl. 11. skal jeg bare vendte og se tiden an, og tage op og snakke med hende, eller hvad skal jeg gøre

Jeg/vi er helt rundt på gulvet herhjemme, det er alt for spændende nu  dog kan der jo stadig gå mange timer endnu.

Camilla 40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

lotte32

IHHH hvor spændende  rigtig meget held og lykke med din kommende fødsel, håber det kommer til at gå nemt

Lotte

Anmeld

21. december 2010

Pige2009

C-Posey skriver:

Godmorgen allesammen

Jeg tror sgu det er ved at være tid til at min bebs vil til verden 

Jeg tror mit vand er gået/ved at gå. hvordan føltes det hos jer? hos mig nu, siver der noget varmt ud, så "meget" at jeg har taget bind på.

Jeg har ikke andre tegn, men det kommer vel ikke alt sammen med det samme?

Hvornår ville i ringe til fødegangen?

Jeg skal til jordemoder idag kl. 11. skal jeg bare vendte og se tiden an, og tage op og snakke med hende, eller hvad skal jeg gøre

Jeg/vi er helt rundt på gulvet herhjemme, det er alt for spændende nu  dog kan der jo stadig gå mange timer endnu.

Camilla 40+2

Jeg ville ikke ringe før du mærker rigtige veer, når du alligevel skal til jordemoder idag. Held og lykke med det hele!

Anmeld

21. december 2010

mettenoah

jeg ringede og sagde, at vandet var gået, så er man jo ligesom registreret i systement, som i begyndende fødsel, så når man så får rigtige veer og det måske skal gå stærkt.
Så er man nem at finde i deres system igen.

Det var min tryghed sidst...

Pøj Pøj - 35 + 2

Anmeld

21. december 2010

mor_sabina

Øv bare det var mig, jeg havde regelmæssige plukveer næsten hele dagen igår, men pludselig da jeg støvsugede hele huset forsvandt de

Men min første fødsel startede som du beskriver, men sivende vand. Det kan lugte lidt af mand (det er vist en pæn beskrivelse)?

Men hvis du har tid ved jordmoderen kl 11 ville jeg nok også vente, for fødegangen siger helt sikkert du skal vente og ringe igen når der er 4 min mellem veerne eller hvordan er det.

Uhh hvor er det altså spændende og så når i det lige inden jul

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

21. december 2010

mor_sabina

mettenoah skriver:

jeg ringede og sagde, at vandet var gået, så er man jo ligesom registreret i systement, som i begyndende fødsel, så når man så får rigtige veer og det måske skal gå stærkt.
Så er man nem at finde i deres system igen.

Det var min tryghed sidst...

Pøj Pøj - 35 + 2

Ja det har du jo faktisk ret i, det er nok bedre at dække sig ind

Anmeld

21. december 2010

Sakris

Ej hvor spændende  Jeg ville da ringe til fødegangen, det kan jo være de siger at det er fint du lige tager til jordemoder først! Held og lykke... Bare det var mig

Anmeld

21. december 2010

C-Posey

Har snakket med fødeklinikken  skal bare komme derud inden kl 13 og får lavet alle de test der nu skal til

phuuu det er næsten ikke til at holde spændingen ud, var ved at blive bange for jeg ikke nåede det inden jul, men nu ser det sørme ud som om at vi når det alligevel...

Anmeld

21. december 2010

twinboys

Ve støv sendt afsted til dig...*******************

Hep hep lille bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.