kraftig blødning 4uger efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Oxydation

Hej piger Det er nu 4 uger siden jeg fødte min søn ved kejsersnit For 7 dage siden blødte jeg gammelt blod (brunt, og virkelig sejt næsten som elastik) og så havde jeg 2 dage hvor jeg ikke blødte. Den ene aften begynder jeg så at bløde VIRKELIG meget. vågnede op med underbukser der var fyldt med blod og kæmpe blod pletter var der også på sengen. Jeg skifter bind hver time og skal siges det er nat-bind. og 3-4 gange om dagen kommer der kæmpe blod klumper ud. nogen der har prøvet det? jeg har blødt sådan i 5 dage nu skal jeg ringe til vagthavende jordemoder eller min læge? Jeg er virkelig utryg ved de blødninger Håber i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

Oxydation skriver:

Hej piger Det er nu 4 uger siden jeg fødte min søn ved kejsersnit For 7 dage siden blødte jeg gammelt blod (brunt, og virkelig sejt næsten som elastik) og så havde jeg 2 dage hvor jeg ikke blødte. Den ene aften begynder jeg så at bløde VIRKELIG meget. vågnede op med underbukser der var fyldt med blod og kæmpe blod pletter var der også på sengen. Jeg skifter bind hver time og skal siges det er nat-bind. og 3-4 gange om dagen kommer der kæmpe blod klumper ud. nogen der har prøvet det? jeg har blødt sådan i 5 dage nu skal jeg ringe til vagthavende jordemoder eller min læge? Jeg er virkelig utryg ved de blødninger Håber i kan hjælpe.

Ring til lægen i morgen tidligt søde.
Kunne tyde på at der er noget, der ikke er kommet med ud.
Enten så får du et skud K vitamin eller man indstiller dig måske til en udskrabning.
men bløde på den måde må du ikke...og hvis du ikke tager jern, så se lige at få taget det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

Oxydation

SussieThyssen skriver:

Ring til lægen i morgen tidligt søde.
Kunne tyde på at der er noget, der ikke er kommet med ud.
Enten så får du et skud K vitamin eller man indstiller dig måske til en udskrabning.
men bløde på den måde må du ikke...og hvis du ikke tager jern, så se lige at få taget det.

Kærligst
Sussie

Så har jeg fået tid hos lægen kl 17:30 imorgen

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Oxydation skriver:

Så har jeg fået tid hos lægen kl 17:30 imorgen

det var godt...stor pige
Held og lykke med det.

Anmeld

21. december 2010

Oxydation

SussieThyssen skriver:

det var godt...stor pige
Held og lykke med det.

tak skal du ha

Anmeld

23. december 2010

Oxydation

SussieThyssen skriver:

det var godt...stor pige
Held og lykke med det.

Så var jeg til lægen og blev undersøgt og hun kunne se at der var en kæmpe sø med blod indvendigt Så hun ringede til sygehuset, og de sagde jeg skulle komme med det samme, og så kom jeg derud og blev indlagt. De tog nogle blodprøver for at måle min blodprocent, og så fik jeg nogle piller som skulle stoppe blødningerne, og så blev jeg udskrevet

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Oxydation skriver:

Så var jeg til lægen og blev undersøgt og hun kunne se at der var en kæmpe sø med blod indvendigt Så hun ringede til sygehuset, og de sagde jeg skulle komme med det samme, og så kom jeg derud og blev indlagt. De tog nogle blodprøver for at måle min blodprocent, og så fik jeg nogle piller som skulle stoppe blødningerne, og så blev jeg udskrevet

Super godt søde ven.
Rigtig god bedring med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.