AMME BHér...for pokker altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. december 2010

karina pigen

åhhhhhhhhhhhh.. lækkert syn siger jeg bare..

jeg kan kun passe en af mine 1000 BHÉR, og den er ved lidt ubehagelig at have på nu..

og som alle har sagt til mig så skal man bare ud og ha en amme Bh..og ha med når man tager på hospitalet..

så jeg var ude igår, i HM for gider ik at give en forrmue for en før jegf ved hvor meget mine bryster de vokser og så videre..

jeg bruger normalt en 85DD... jaaaa den støreste var så en 85 E.. ja hold da op det hjalp meget var.. har en forlænger jeg kan bruge og ellers må jeg bruge mine bikini toppe indtil jeg ved hvordan de bryster de bliver..

havde min kæreste med, og han var færdig af grin da han så den på.. jaa fræk er man ligefrem ik.. hehe

ellers nogen der kan anbefalde en amme bh så findes i de store str end HM åbenbart har..

631 kroner blev igår brugt på ammme BH, amme bluse, graviditets trusser til efter man har født og et par jogging bukser til at tulle rundt i.. hold da ferie.. øv..

men nu er jeg klar..

tasken er pakket alt står klart... så mangler vi bare babyen.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Karina84

Har hørt herinde fra, at amme-bh'erne fra Bilka skulle ganske gode og til billige penge - så måske det var en ide? Jeg er ikke selv begyndt at købe endnu, men jeg tænker også at jeg vil ha en enkel eller to her efter nytår, når det snart nærmer sig

Anmeld

20. december 2010

JonTri

Jeg har købt en i ønskebørn. Den kostede 199 og er nærmest som en sportsbh. De fås op til str xl - der står en anvisning bagpå. 

Anmeld

20. december 2010

DK

Jeg købte en i den lokale undertøjsbutik. Den var på tilbud til 175 kr. Den var lige en lille smule for stor over brystet, så den bliver perfekt når brysterne bliver fyldt med mælk!

Anmeld

20. december 2010

Lene76

Change er osse ok billige, ca 300 stk de går til en J-cup, de er osse en del pænere end dem i Hm.

Mener dem i Bilka kun går til en F-cup men er ik sikker.

du kan se dem fra change her..... http://shop.change.com/bh/amme-bh/

Anmeld

20. december 2010

trine1989

kender det hehe jeg vil heller ikke give en formue for bh'er man alligevel ikke kan passe når mælken render til osv. derfor har jeg købt 2 graviditetsbh'er fra nettet de koster 89,- stk. og er rigtig behagelige at have på de støtter hvor de skal uden at sidde og stramme over brystet.

her er lige et link: http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=3335

Anmeld

21. december 2010

karina pigen

Lene76 skriver:

Change er osse ok billige, ca 300 stk de går til en J-cup, de er osse en del pænere end dem i Hm.

Mener dem i Bilka kun går til en F-cup men er ik sikker.

du kan se dem fra change her..... http://shop.change.com/bh/amme-bh/

ja dem fra HM er godt nok grimme.. meen altså et bare til at ha noget at holde dem på plads med indtil jeg lig eved hvordan  for synes bare 400 kroner for en BH er dyrt.. når man ik ved hvad str. man skal bruge eller om man overhovdet kan amme.. ( det håber jeg for alt i verden at jeg kan)

Anmeld

21. december 2010

karina pigen

Karina84 skriver:

Har hørt herinde fra, at amme-bh'erne fra Bilka skulle ganske gode og til billige penge - så måske det var en ide? Jeg er ikke selv begyndt at købe endnu, men jeg tænker også at jeg vil ha en enkel eller to her efter nytår, når det snart nærmer sig

det er af samme oversag jeg først køber nu .. men kan jo føde hvornår som helst.. tror dog ik jeg føder før tid.. meeen.. ja..

Anmeld

21. december 2010

Malonde1985

Uh må indrømme, at amme bh´er ikke har stået øverst på listen over indkøb - øv jeg synes det er mange penge at give ud, og som I alle skriver, så løber mælken jo først til efter.. Men ja er jo nok nødt til at købe en enkelt snart, så man har EN.. I starten af graviditeten købte jeg 2 graviditets bh´er fra Carriwell - kender i det mærke?? De er faktisk rigtig lækre i kvalitet. Har set de også har nogle ok amme bh´er til 199,-. Måske man skulle prøve at købe sådan én - ifølge deres beskrivelse skulle man kunne vokse 2 str i den str amme bh man køber inden mælken er løbet til.. hmm.. giver det mening?

Anmeld

21. december 2010

Multebær

Jeg har bestilt en amme BH fra Freya. Den koster 420 kr på lace.dk men det er lidt svært for mig at bruge de billigere modeller da min størrelse nu er ....hold nu fast...... 75G! lace.dk har gratis levering indtil jul så det har jeg benyttet mig af.

Jeg er utrolig glad for Freya BH'er - har meget få BH'er men prioriterer at købe dem for de holder godt i vask og har gød støtte. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.