Liva - Nu med dræn !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Livas mor

Så kom dagen endelig hvor Liva på 13 ½ måned skulle have dræn i begge øre efter 5 melleørebetændelser 2 x virus og en kold lungebetændelse.

Jeg var virkelig nervøs inden, men hun klarede det bare så flot. Da de lagde narkosemasken over hendes hoved, snakkede hun bare videre og kiggede lystigt riúndt i lokalet indtil hun faldt hen (jeg havde frygtet vi skulle holde en hysterisk pige fast). Hun havde lidt svært ved at vågne bagefter og var lidt ked, men efter 1 ½ times tid var hun igen vores glade lille pige.

Nu er det gjort og så håber vi bare alt sygdommen stopper, at drænene fungerer som de skal og at vi absolut ingen komplikationer får.

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at hører, at det fik godt  

Anmeld

21. december 2010

SussieThyssen

Livas mor skriver:

Så kom dagen endelig hvor Liva på 13 ½ måned skulle have dræn i begge øre efter 5 melleørebetændelser 2 x virus og en kold lungebetændelse.

Jeg var virkelig nervøs inden, men hun klarede det bare så flot. Da de lagde narkosemasken over hendes hoved, snakkede hun bare videre og kiggede lystigt riúndt i lokalet indtil hun faldt hen (jeg havde frygtet vi skulle holde en hysterisk pige fast). Hun havde lidt svært ved at vågne bagefter og var lidt ked, men efter 1 ½ times tid var hun igen vores glade lille pige.

Nu er det gjort og så håber vi bare alt sygdommen stopper, at drænene fungerer som de skal og at vi absolut ingen komplikationer får.

Knus Rikke

Super godt, jeg er sikker på at I og Liva bliver glade for det. Jeg ved da hvor meget det hjalp på min søn i sin tid.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

Livas mor

Mange tak søde piger..

Ja nu ser vi fremad og håber det hele bliver bedre, nu gider vi ikke mere sygdom. God jul til jer og jeres dejlige familier.

Mange knus

Anmeld

21. december 2010

Livas mor

Mange tak søde piger..

Ja nu ser vi fremad og håber det hele bliver bedre, nu gider vi ikke mere sygdom. God jul til jer og jeres dejlige familier.

Mange knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.