hvordan føles blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.942 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig haft det før, men lige nu har jeg smerter over skambenet som er værst når jeg sidder ned.

Jeg har ikke tissetrang og det svier ikke når jeg tisser... eneste symptom er den her trykken over skambenet...

Jeg er ikke gravid!

Kan det være blærebetændelse eller kan smerterne måske skyldes Ægløsning? eller måske forstoppelse?

det har varet i 2 døgn nu.

HJÆLP!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Fines mor

Anonym skriver:

Jeg har aldrig haft det før, men lige nu har jeg smerter over skambenet som er værst når jeg sidder ned.

Jeg har ikke tissetrang og det svier ikke når jeg tisser... eneste symptom er den her trykken over skambenet...

Jeg er ikke gravid!

Kan det være blærebetændelse eller kan smerterne skylder Ægløsning? eller måske forstoppelse?

HJÆLP!

De gange jeg har haft blærebetændelse, der har jeg slet ikke været i tvivl. Det gør piss... nas når man skal tisse, og slet ikke ved skambenet!

Anmeld

20. december 2010

Jyden

Det du beskriver er sådan jeg har det, når jeg har lidt ømt bækken.

Jeg har haft blærebetændelse mange gange og med mindre jeg har været gravid, så sviger det som bare f***** når man tisser og dernæst skal man tisse hele tiden.

Anmeld

20. december 2010

Koen.

Da jeg havde blærebetændelse og sku tisse fik jeg de vildeste jag i skambenet og følte jeg sku tisse non stop men kunne ikke, det gør virkelig ondt at ha

Anmeld

20. december 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid!

Kan det være blærebetændelse eller kan smerterne måske skyldes Ægløsning? eller måske forstoppelse?

HJÆLP!

jeg lider meget af det, man er slet ikke i tvivl, for det er ligesom at tisse glasskår og så skal du tisse hele tiden

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid!

HJÆLP!

Hvis man ikke er gravid, så vil jeg nærmest beskrive blærebetændelse som: En nederdrægtig gang halsbetændelse, der er flyttet ned i den anden ende!!!
Min læge var ved at brække sig af grin, da jeg kom med den beskrivelse, første gang jeg selv oplevede det. Men..hun sagde at det var den beste beskrivelse hun nogensinde havde hørt LOL
Så jeg antager det er sådan nogen lunde
Men umiddelbart vil jeg sige, at du måske kan have redet dig en lille underlivsinfektion, så se lige at komme til lægen og bliv tjekket her inden jul og medbring en urinprøve også, så du alligevel lige kan blive tjekket for blærebetændelse, for den kan jo godt være på begyndelsesstadiet.
God bedring

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar!

Så er det nok ikke blærebetændelse...  og det er jo godt!

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvis man ikke er gravid, så vil jeg nærmest beskrive blærebetændelse som: En nederdrægtig gang halsbetændelse, der er flyttet ned i den anden ende!!!
Min læge var ved at brække sig af grin, da jeg kom med den beskrivelse, første gang jeg selv oplevede det. Men..hun sagde at det var den beste beskrivelse hun nogensinde havde hørt LOL
Men umiddelbart vil jeg sige, at du måske kan have redet dig en lille underlivsinfektion, så se lige at komme til lægen og bliv tjekket her inden jul og medbring en urinprøve også, så du alligevel lige kan blive tjekket for blærebetændelse, for den kan jo godt være på begyndelsesstadiet.
God bedring

Kærligst
Sussie

Åha, tror du?

Ja det ville ikke være sjovt at ende med den slags juleaften...

Anmeld

20. december 2010

Koen.

SussieThyssen skriver:

God bedring

Kærligst
Sussie

Lige præcis

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Åha, tror du?

Ja det ville ikke være sjovt at ende med den slags juleaften...

Ahh..det skal nok gå..du vil jo få antibiotika hvis der er noget, og så virker det hurtigt. 
Lider du ellers af forstoppelse??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.