Julehygge og julebag :) (med MANGE billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

propogberta

mor-til-vanessa skriver:

hold da op det ser hygge ud, der gad jeg godt lige have været.

He he Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Miamaja

IHH altsaa, og saa med hjemmelavet julepolser og det hele!! Hvor er det skont at se, at der er nogle familier der gider det her i vores moderne travle tid hvor alt kan kobes tilberedt.

Saadan en maskine kunne jeg ogsaa godt taenke mig!! Hjemmelavet medister - det lyder skont og gammeldags

Jeg synes, det er saa herligt at goere lidt ekstra ud afjulehyggen - minderne hos boernene er hele arbejdet vaerd

Anmeld

20. december 2010

TbCp

WOW!

Må jeg holde jul med jer næste år!?!

Anmeld

20. december 2010

LR85

ihh hvor ser det hyggeligt ud.

Glæder mig helt til min dreng er stor nok til a være med, så skal vi også have en bage-kage dag, hele familien samlet.

Anmeld

20. december 2010

propogberta

Miamaja skriver:

IHH altsaa, og saa med hjemmelavet julepolser og det hele!! Hvor er det skont at se, at der er nogle familier der gider det her i vores moderne travle tid hvor alt kan kobes tilberedt.

Saadan en maskine kunne jeg ogsaa godt taenke mig!! Hjemmelavet medister - det lyder skont og gammeldags

Jeg synes, det er saa herligt at goere lidt ekstra ud afjulehyggen - minderne hos boernene er hele arbejdet vaerd

Jamen det er altså bare SÅÅÅ meget bedre når det er hjemmelavet! Og at høre ungerne snakke om de 1½m medister de SELV har i et helt år gør altså det hele værd !

Jamen det er som nemt nok at få sig sådan en maskine. Den vi brugte i år er bare en ganske alm. køkkenmaskine med et pølsehorn til (altså ik et af de spiselige ). Vi har også en gammeldags kødhakker med håndsving som man sætter et pølsehorn på. Den er 10 gange bedre så frem over tar vi den på helt gammeldaws manér som vi plejer !

Anmeld

20. december 2010

3rollinger

Hold da op hvor ser det baade hyggeligt ud og hvor har I faaet lavet en masse. Er det bare til eget forbrug?

Jeg vil ogsaa gerne adopteres til naeste jul og vaere med

Anmeld

20. december 2010

propogberta

TbCp skriver:

WOW!

Må jeg holde jul med jer næste år!?!

Ja ja da i er velkomne ! Vi æææælsker at julehygge og samle familien mange gange i løbet af december. Så det her er kun et lille udpluk af det vi har lavet. Af andre hyggelige årlige tråditioner kan også nævnes at vi altid er samlet hele familien på tur til en gammel hovedgård hvor vi alle køber juletræer, kigger på julemarkedet i det gamle kværnrum og kører med hestevogn gennem skoven hvor nisserne står rundt omkring ! Og så blir der selvfølgelig bagt æbleskiver så tit vi ka komme til det

Anmeld

20. december 2010

propogberta

louiseandersen85 skriver:

ihh hvor ser det hyggeligt ud.

Glæder mig helt til min dreng er stor nok til a være med, så skal vi også have en bage-kage dag, hele familien samlet.

Det er også en hyglig tradition

Anmeld

20. december 2010

TbCp

propogberta skriver:

Ja ja da i er velkomne ! Vi æææælsker at julehygge og samle familien mange gange i løbet af december. Så det her er kun et lille udpluk af det vi har lavet. Af andre hyggelige årlige tråditioner kan også nævnes at vi altid er samlet hele familien på tur til en gammel hovedgård hvor vi alle køber juletræer, kigger på julemarkedet i det gamle kværnrum og kører med hestevogn gennem skoven hvor nisserne står rundt omkring ! Og så blir der selvfølgelig bagt æbleskiver så tit vi ka komme til det

Århh det lyder simpelthen så hyggeligt!

Anmeld

20. december 2010

paprika

propogberta skriver:

Nu nærmer juleaften sig med hastige skridt og jeg har lige siddet og kigget billeder fra hele december hvor der rigtig har været tid til at hygge ! Vi har fået bagt en masse og lavet konfekt og hvert år holder vi en julefrokost med et hold gode venner og deres datter hvor det er ungerne der selv laver mad helt fra bunden. De ska selv bage brød, være med på torvet efter fisk, stege frikadeller og ikke mindst selv lave medister ! Specielt det at lave medister er det helt store tilløbsstykke hvert år! Det er simpelthen så hyglig en dag og ungerne elsker at få lov at være værter og selv være i køkkenet (selvfølgelig med hjælp )!

Her er lige lidt blandede billeder fra december

Rigtig god jul til jer alle

Ser ud som om i rigtig har hygget jer (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.