Valmed test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

Hvad er det med de valmed test... Hvorfor er det lige at de viser svagt positiv efter de 10 min..? Frustrerende. Jeg har lige testet da jeg skulle have min mens i dag og den ik er kommet. Der er en ultra svag streg som både min mand og jeg kan se.. Men har bare hørt at mange ik er gravide trods den svage streg over tid. Hvor mange har oplevet en svag svag streg efter tidsgrænsen????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Muffinmus

hmm, kan den fanges af et kamera så vil jeg mene det ikke er en snyde streg, men at den er god nok. Så smid et billede så vi kan vudere.

Det er ikke kun valmed der kan give den ekstra streg, de kan de såmænd alle sammen, der er bare langt flere der har prøvet dert med valmed end med de andre. Det er overskudsfarven der nogle gange lægger sig op af teststregen. Dvs sige den er ofte meget svag og oftest kun i den ene side af teststregen.

Så smid et pic, så hjælper vi garvede testtøser gerne:-)

----fik jeg sagt jeg er gammel testoman og at måske 2 tests ud af de måske 40 tests jeg har taget ved mine graviditeter, har haft den ekstra streg

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Mit kamera er så dårligt at det ikke kan registrere noget. Det bliver helt grumset.. :-(

Anmeld

20. december 2010

paprika

Anonym skriver:

Hvad er det med de valmed test... Hvorfor er det lige at de viser svagt positiv efter de 10 min..? Frustrerende. Jeg har lige testet da jeg skulle have min mens i dag og den ik er kommet. Der er en ultra svag streg som både min mand og jeg kan se.. Men har bare hørt at mange ik er gravide trods den svage streg over tid. Hvor mange har oplevet en svag svag streg efter tidsgrænsen????

Jeg  for at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.