Hov onsdagsvejning piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. september 2008

twinboys

Glemte i den...

Jeg gjorde...

Jeg er kommet godt hjem fra en dejlig ferie og startede her i mandags igen... og til ww om tirsdagen...

Vægt tirsdag kl. 16.30 hos ww ( med tøj på :)) ) 78,5kg...

Havde kun taget 1/2 kilo på over 7 uger så det er jeg sørme stolt af...

Dvs. de resultater jeg får er fra om tirsdagen og skriver jeg ind om onsdagen i jeres/ vores vægtvejning...

Jeg har fundet modet og energien til at komme igang nu...

Nu skal de kilo af...Mindst 15kg...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Pia.

twinboys skriver:

Glemte i den...

Jeg gjorde...

Jeg er kommet godt hjem fra en dejlig ferie og startede her i mandags igen... og til ww om tirsdagen...

Vægt tirsdag kl. 16.30 hos ww ( med tøj på :)) ) 78,5kg...

Havde kun taget 1/2 kilo på over 7 uger så det er jeg sørme stolt af...

Dvs. de resultater jeg får er fra om tirsdagen og skriver jeg ind om onsdagen i jeres/ vores vægtvejning...

Jeg har fundet modet og energien til at komme igang nu...

Nu skal de kilo af...Mindst 15kg...

Majbritt(H)

Hey min seje slanke-dagpleje-søde-ven....

Så er det nu :) - nu er vi er klar... :P

Jeg har haft lidt op og ned ture ned den her kur det er ikke gået lige så godt som jeg havde håbet, men det ved du jo...:S

Sender en sms til dig senere søde...

Knus og go go go girl ;) (L)

PIA (H)

Anmeld

4. september 2008

Mathilde

Tja jeg har taget 300g på...
Forstår det ikke, da jeg spiser mindre og sundere og så får jeg meget mere motion end jeg plejer(?)
Måske er det fordi jeg fik mens igår... PAS

Anmeld

4. september 2008

twinboys

Mathilde skriver:

Tja jeg har taget 300g på...
Forstår det ikke, da jeg spiser mindre og sundere og så får jeg meget mere motion end jeg plejer(?)
Måske er det fordi jeg fik mens igår... PAS

Ja det kan sagtens være ... Jeg vejer altid mere når jeg får besøg af tante Rosa...

Ja hende med den lille røde kuffert som indeholder små hvide pakker...

Op på hesten og videre med den sunde levestil...

Majbritt(H)

Anmeld

4. september 2008

Lsh

Ja, jeg har faktisk tabt 600 gram trods vægten lever sit eget liv synes jeg og så er motivationen der bare ikke rigtig, så der ryger også forbudte ting ind liiidt for tit :$

Anmeld

4. september 2008

Zuzet

Må jeg også være med?

Jeg har sørme tabt mig fra 65,5 til 63,8 som vægten stod på i dag :-) jeg er altså stolt over det går langsomt men sikkert fremad.....

Mit mål er de 60 kg og så at HOLDE vægten dér

Men ihhhhh hvor jeg syntes det er svært at undvære de søde sager som jeg er sååååå vildt med!! Hvad bruger i til at gufle når trængen til søde sager sikker sit grimme ansigt frem?

Hilsen

Lotte

Anmeld

5. september 2008

Lsh

[citat][f][småt]Zuzet skriver:[/småt][/f] Må jeg også være med? Jeg har sørme tabt mig fra 65,5 til 63,8 som vægten stod på i dag :-) jeg er altså stolt over det går langsomt men sikkert fremad..... Mit mål er de 60 kg og så at HOLDE vægten dér Men ihhhhh hvor jeg syntes det er svært at undvære de søde sager som jeg er sååååå vildt med!! Hvad bruger i til at gufle når trængen til søde sager sikker sit grimme ansigt frem? Hilsen Lotte[/citat] Selvfølgelig, alle er velkomne her ;) Jeg er glad for røde vindruer; men har hørt at man skal begrænse sig, da de skulle indeholde frugtsukker; men bare et par stykker, så kan jeg klare den lidt igen. Gulerodsstave med dip er også en go' ting. Jeg er ikke selv til tørret frugt; men har hørt at det også skulle være godt lige som rosiner og lidt nødder :) (H) Luise

Anmeld

5. september 2008

twinboys

Zuzet skriver:

Må jeg også være med?

Jeg har sørme tabt mig fra 65,5 til 63,8 som vægten stod på i dag :-) jeg er altså stolt over det går langsomt men sikkert fremad.....

Mit mål er de 60 kg og så at HOLDE vægten dér

Men ihhhhh hvor jeg syntes det er svært at undvære de søde sager som jeg er sååååå vildt med!! Hvad bruger i til at gufle når trængen til søde sager sikker sit grimme ansigt frem?

Hilsen

Lotte

Rosiner, vindruer, nødder og tørret frugt...

Jeg en light sodavand den er det bedste for mig... Men jeg er total motiveret pt. startede ellers i mandags og de siger de første dage er dem er er sværest...

Held og lykke til...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.