når man flytter.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

er det rigtigt at hvis man flytter fra faren til sit barn så skal han skrive under på et stykke papir om at det er OK at man flytter med barnet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

er det rigtigt at hvis man flytter fra faren til sit barn så skal han skrive under på et stykke papir om at det er OK at man flytter med barnet ?

Ja, det mener jeg at kunne huske at det er, men skal ikke sige om det er blevet lavet om, men jeg mener at min søns far skrev under på sådan et, da jeg flyttede med vores unger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Lady Marion <3

Min ex mand skrev ikke under på noget da jeg flyttede med ungerne

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ja, hvis du har adresse sammen med faren nu, og du skal flytte. Så skal han skrive under på at barnet flytter med dig. Han kan i princippet nægte og så skal barnet bo ved ham.

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, det mener jeg at kunne huske at det er, men skal ikke sige om det er blevet lavet om, men jeg mener at min søns far skrev under på sådan et, da jeg flyttede med vores unger.

Kærligst
Sussie

det mener min mor nemlig os han skal..

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Muffi :o=) skriver:

Min ex mand skrev ikke under på noget da jeg flyttede med ungerne

Okay, min mor mener bare han skal skrive under på et stykke papir

Anmeld

20. december 2010

wamse

Min eksmans skulle skrive under på at jeg ved folkeregistret måtte flytte vores fællesbarns adresse. Jeg flyttede for 1 år siden, så går ud fra at de regler gælder endnu.

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Min eksmans skulle skrive under på at jeg ved folkeregistret måtte flytte vores fællesbarns adresse. Jeg flyttede for 1 år siden, så går ud fra at de regler gælder endnu.

Okay, så får jeg ihvertfald ikke lov til at flytte. for det vil han ikke skrive under på

Anmeld

20. december 2010

wamse

Anonym skriver:

Okay, så får jeg ihvertfald ikke lov til at flytte. for det vil han ikke skrive under på

Du kan godt flytte, men du kan ikke få boligsikring m.m. før statsforvaltningen har sagt god for at du er flyttet. Det var hvad jeg fik af vide. Jeg prøver lige at google det

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Du kan godt flytte, men du kan ikke få boligsikring m.m. før statsforvaltningen har sagt god for at du er flyttet. Det var hvad jeg fik af vide. Jeg prøver lige at google det

Okay, vil du sende link ? for jeg kan simpelthen ikke finde ud af statsforvaltningens hjemmeside ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.