Mangler en solstrålehistorie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2010

mortilfreja

Ja min kæreste har jo fået konstateret meget nedsat sædkvalitet.. 2,5 millioner svømmere, hvor der normalt skal være 20 millioner..

Nu tænker jeg om der er nogen af jer herinde som sidder med en solstrålehistorie hvor I eller nogen I kender er blevet gravide alligevel trods den nedsatte sædkvalitet???

Og har manden evt taget naturmedicin eller på anden måde gjort noget i dagligdagen som har hjulpet på det???

Håber I sidder inde med historien som kan holde mit håb om et barn oppe..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

mortilfreja skriver:

Ja min kæreste har jo fået konstateret meget nedsat sædkvalitet.. 2,5 millioner svømmere, hvor der normalt skal være 20 millioner..

Nu tænker jeg om der er nogen af jer herinde som sidder med en solstrålehistorie hvor I eller nogen I kender er blevet gravide alligevel trods den nedsatte sædkvalitet???

Og har manden evt taget naturmedicin eller på anden måde gjort noget i dagligdagen som har hjulpet på det???

Kram

øvs da søde ven..ja det er ikke så sjovt.

Men en solstrålehistorie kan jeg.
I dag fik jeg julebrev fra en mangeårig veninde. Hun skrev og fortalte om sit år med sin mand og søn og alt det de har oplevet. Og så fortalte hun, at hendes søn er blevet 18 år.
Tænk engang.
Og når jeg så tænker over hvad de måtte igennem dengang for SÅ længe siden for at få ham.
Hendes mand havde så dårlig sædkvalitet at det kun kunne tælles i tusinder, men alligevel lykkedes det dengang videnskaben at isolere så mange gode svømmere, at de kunne foretage et insimineringsforsøg...og der var bid første gang.
Så det KAN lade sig gøre, søde ven...det kan lade sig gøre.
Så fat mod, tænk på hvor meget længere de er i vore dage.
Op med humøret, og så får du et stort knus med på vejen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

mortilfreja

SussieThyssen skriver:

øvs da søde ven..ja det er ikke så sjovt.

Men en solstrålehistorie kan jeg.
I dag fik jeg julebrev fra en mangeårig veninde. Hun skrev og fortalte om sit år med sin mand og søn og alt det de har oplevet. Og så fortalte hun, at hendes søn er blevet 18 år.
Tænk engang.
Og når jeg så tænker over hvad de måtte igennem dengang for SÅ længe siden for at få ham.
Hendes mand havde så dårlig sædkvalitet at det kun kunne tælles i tusinder, men alligevel lykkedes det dengang videnskaben at isolere så mange gode svømmere, at de kunne foretage et insimineringsforsøg...og der var bid første gang.
Så det KAN lade sig gøre, søde ven...det kan lade sig gøre.
Så fat mod, tænk på hvor meget længere de er i vore dage.
Op med humøret, og så får du et stort knus med på vejen.

Kærligst
Sussie

Sikke en dejlig historie.. Lige sådan en der kan få mit håb helt op i skyerne..

Tak

Kram

Anmeld

20. december 2010

Loa

Hos et af mit og mandens vennepar, har fyren også nedsat sædkvalitet, så meget at de faktisk skulle til at starte i behandling for at få et barn, men i sidste "naturlige" forsøg lykkedes det dem altså at blive gravide alligevel, og hun har nu termin til april.....

De gjorde intet, eller tog noget som helst for at hjælpe det på vej......

Så det kan lykkes

Anmeld

20. december 2010

Banditten´s mor

mortilfreja skriver:

Kram

Det skal du da få

Jeg har en veninde, hvis mand osse har en elendig sædkvalitet og på samme måde som Sussie beskriver, lykkes det dem at få en dejlig dreng i første forsøg.

Så mon ikke det kan lykkes for jer?

Jeg krydser fingre

Anmeld

20. december 2010

mortilfreja

sylvestersmor skriver:

Det skal du da få

Jeg har en veninde, hvis mand osse har en elendig sædkvalitet og på samme måde som Sussie beskriver, lykkes det dem at få en dejlig dreng i første forsøg.

Så mon ikke det kan lykkes for jer?

Jeg krydser fingre

Åh jeg håber så meget..

Tænker oz om det kan lade sig gøre på øko metoden uden hjælp

Tak for historien..

Kram

Anmeld

20. december 2010

mortilfreja

Loa skriver:

Hos et af mit og mandens vennepar, har fyren også nedsat sædkvalitet, så meget at de faktisk skulle til at starte i behandling for at få et barn, men i sidste "naturlige" forsøg lykkedes det dem altså at blive gravide alligevel, og hun har nu termin til april.....

De gjorde intet, eller tog noget som helst for at hjælpe det på vej......

Så det kan lykkes

Hvor er det dejligt at det kan lade sig gøre.. Oz på øko metoden

Tak for historien.. Nu er mit humør meget bedre

Kram

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

mortilfreja skriver:

Sikke en dejlig historie.. Lige sådan en der kan få mit håb helt op i skyerne..

Tak

Kram

Det var så lidt sveske.

Anmeld

20. december 2010

Muffinmus

altså, en af mine gamle kollegaers mand fik same besked. Der er så lidt liv i dine svømmere st i ikke kan få børn selv. De stod til at få hjælp da hun alligevel tog en test pga udebleven mens. PPositiv. Og skal da lige siges de har 3 børn nu, alle lavet naturligt trods næsten ingen svømmere. Alle sammen drenge, så det har måske noget at sige, ved det ikke:-)

Anmeld

20. december 2010

Alberts/

har ingen solstråle historier men har læst, tror det var i ude og hjemme at D dråber hjælper på sæd kvaliteten det er ikke bevist men der blev lavet en undersøgelse med tror det var 20 mænd og 17 af dem havde bedre sædkvalitet efter at have taget D dråber(;

det er da et forsøg værd det skader ihvertfald ikke(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.