Update på test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Maalene

Hej piger...

Lovede at komme med en update i dag, når jeg havde testet, og testen var negativ

Og oveni hatten har jeg da lige fået mit lort i dag - så har bare rigtig ondt i maven...

Synes virkelig det er hårdt - var SÅ sikker på, at den var der denne gang - men desværre ikke...

Kan da trøste mig med, at jeg lige har fået et brev fra mit skønne fadderbarn i dag - det er altid dejligt at høre fra hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Frk.Munk

Øvvv søde - op med humøret... Det er sku svært at blive ved med at holde troen på at det nok skal lykkedes - men det bliver vi nød til  2011 må blive vores år!

På trods af det hele må du have en dejlig jul   Knus

Anmeld

20. december 2010

Trine89

øv øv øv, hvor er det bare bare træls søde. 

Har  for dig hele morgen.. 

Håber virkelig den snart er der for dig.. 

Stort 

Anmeld

20. december 2010

Maalene

SommerBlomst skriver:

Øvvv søde - op med humøret... Det er sku svært at blive ved med at holde troen på at det nok skal lykkedes - men det bliver vi nød til  2011 må blive vores år!

På trods af det hele må du have en dejlig jul   Knus

Ja, 2010 blev ihvertfald ikke vores år søde - så er der 12 muligheder næste år - der må vi da kunne ramme bare 1 af dem

Tusind tak søde - du må ihvertfald også have en rigtig delig jul

Anmeld

20. december 2010

Maalene

Trine89 skriver:

øv øv øv, hvor er det bare bare træls søde. 

Har  for dig hele morgen.. 

Håber virkelig den snart er der for dig.. 

Stort 

Tusind tak for dine  søde - det var desværre ikke nok...

Var virkelig det eneste jeg ønskede mig til jul, men sådan skulle det desværre ikke gå - håber på nyt held i det nye år - nu kan det da snart ikke blive ved med at gå den forkerte vej

Anmeld

20. december 2010

Trine89

Maalene skriver:

Tusind tak for dine  søde - det var desværre ikke nok...

Var virkelig det eneste jeg ønskede mig til jul, men sådan skulle det desværre ikke gå - håber på nyt held i det nye år - nu kan det da snart ikke blive ved med at gå den forkerte vej

iih kan godt forstå du er trist søde.. det ville da også være den bedste gave at få her i julen.. 

for at 2011 bliver Jeres år.

Anmeld

20. december 2010

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Hej piger...

Lovede at komme med en update i dag, når jeg havde testet, og testen var negativ

Og oveni hatten har jeg da lige fået mit lort i dag - så har bare rigtig ondt i maven...

Synes virkelig det er hårdt - var SÅ sikker på, at den var der denne gang - men desværre ikke...

Kan da trøste mig med, at jeg lige har fået et brev fra mit skønne fadderbarn i dag - det er altid dejligt at høre fra hende

Øv øv søde . Det er jeg bare så ked af at høre .

Du får lige en ORDENTLIG trøste  af mig .

Og så håber jeg sååååå snart at i må få de to gyldende streger , så i kan få baby lykke .

Indtil da hold hovedet oppe søde , det skal nok lykkedes for jer .

Anmeld

20. december 2010

betiinsen

har tænkt på dig hele dagen, håbede virkeligt den var der... øvvvv.. kan godt forstå du er skuffet.. er helt sikker på at 2011 bliver jeres år, og gerne så tidligt på året så muligt... krydser alt hvad jeg kan for det.. tro mig.. i fortjener det så meget søde

Anmeld

22. december 2010

Maalene

Pernille08 skriver:

Øv øv søde . Det er jeg bare så ked af at høre .

Du får lige en ORDENTLIG trøste  af mig .

Og så håber jeg sååååå snart at i må få de to gyldende streger , så i kan få baby lykke .

Indtil da hold hovedet oppe søde , det skal nok lykkedes for jer .

Tusind tak for din rigtig dejlige besked søde

Varmer mere end du aner - er nødt til at holde mig lidt væk herindefra det næste stykke tid - var helt nede og skrabe bunden i mandags, så er nødt til at se om jeg ikke kan få tankerne lidt væk fra det hele...

Men kan ikke holde mig helt væk, og er jo også nødt til at holde øje med når der kommer en lille guldklump til verden her omkring årsskiftet

Stort knus herfra og hav en fantastisk dejlig jul

Anmeld

22. december 2010

Maalene

betiinsen skriver:

har tænkt på dig hele dagen, håbede virkeligt den var der... øvvvv.. kan godt forstå du er skuffet.. er helt sikker på at 2011 bliver jeres år, og gerne så tidligt på året så muligt... krydser alt hvad jeg kan for det.. tro mig.. i fortjener det så meget søde

Tusind tak søde - rigtig dejlig besked at få, varmer SÅ meget

Håber alt går rigtig godt, og så må I have en rigtig rigtig dejlig jul

Stort knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.