Er der andet jeg skal have med???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
29 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Benjamins'mor

Hejsa tøsser.

Nu vare det jo ikke længe inden jeg skal føde. Og her er hvad jeg har pakket til sygehuset:

Shampoo, balsam, børste, toiletsager, tøj til mig selv til hjemturen, tøj til bebsen til hjemturen, digital kamera og nogle ugeblade jeg kan læse i.

Er der andet jeg får behov for eller som ville være en super idé at have med?

Knus... Christina (38+6).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Ni-ko-li-ne

Lader til telefon, ladet eller ekstra batteri til kamera:0) babys dyne, hospitalsdyner er ofte ret tynde

Anmeld

20. december 2010

Mullebergen

En sut til den lille.

Anmeld

20. december 2010

Marco2

Læbepomade for guds skyld og så elastikker til håret med mindre det går ind under "toiletsager".

Futsko - eller sko som er nemme at få på og af.

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Ni-ko-li-ne skriver:

Lader til telefon, ladet eller ekstra batteri til kamera:0) babys dyne, hospitalsdyner er ofte ret tynde

Okay, mange tak for svar.

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

toiletpapir ( de har nemlig kun 4 korns toilet "sand"papir på sygehuset så noget flerlags blødt noget kan klart anbefales hvis du skulle flække eler bare blive enormt øm i understellet..)

stofbleer til baby,

ammeindlæg

snacks, slik og sodavand til dig og din kæreste eller hvem der skal med til fødslen (det er ikke sikkert at du jo lige føder der hvor kiosken på sygehuset har åben.. og søde sager er godt under en fødsel da det giver lidt ekstra energi som du med GARANTI får brug for plus at det hjælper godt til på veerne også)

evt. lav en liste over dem du og/eller kæresten skal ringe til efter fødslen som skal have det at vide så i har styr på det, da man sikkert har tabt hovedet når man er blevet forældre.. det gør jeg det er jeg sikker på..

HJEMMESKO 

Anmeld

20. december 2010

frk Jensen

281210 skriver:

Hejsa tøsser.

Nu vare det jo ikke længe inden jeg skal føde. Og her er hvad jeg har pakket til sygehuset:

Shampoo, balsam, børste, toiletsager, tøj til mig selv til hjemturen, tøj til bebsen til hjemturen, digital kamera og nogle ugeblade jeg kan læse i.

Er der andet jeg får behov for eller som ville være en super idé at have med?

Knus... Christina (38+6).

Lift eller autostol til hjemturen...

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Ungermann skriver:

Lift eller autostol til hjemturen...

Ja, det ville nok være en god idé hvis jeg vil have bebsen med hjem.

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

isabellamor skriver:

toiletpapir ( de har nemlig kun 4 korns toilet "sand"papir på sygehuset så noget flerlags blødt noget kan klart anbefales hvis du skulle flække eler bare blive enormt øm i understellet..)

stofbleer til baby,

ammeindlæg

snacks, slik og sodavand til dig og din kæreste eller hvem der skal med til fødslen (det er ikke sikkert at du jo lige føder der hvor kiosken på sygehuset har åben.. og søde sager er godt under en fødsel da det giver lidt ekstra energi som du med GARANTI får brug for plus at det hjælper godt til på veerne også)

evt. lav en liste over dem du og/eller kæresten skal ringe til efter fødslen som skal have det at vide så i har styr på det, da man sikkert har tabt hovedet når man er blevet forældre.. det gør jeg det er jeg sikker på..

HJEMMESKO 

Okay, rigtigt mange tak skal du have.

Anmeld

20. december 2010

A.

ekstra tøj til baby det er rart at man kan bruge sin eget tøj istedfor sygehyset tøj  især hvis i skal være der par dage,og bind til dig selv hvis du har glem det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.