Ligner en gravid selvom jeg har født :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har for tre måneder siden født tvillinger. Jeg synes stadig mit maveskind er slapt og jeg ligner stadigvæk en der er gravid. Hvor lang tid går der før jeg kommer til at se nogenlunde normal ud igen? Hvor lang tid går der før livmoderen har trukket sig helt sammen igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Mumto3

Jeg fødte 'bare' et enkelt barn, men tog over 30kg på, og her gik der mange månder før jeg ikke ligende en gravid mere. Livmoderen er trukket sammen nu, men alle indvoldene har været skubbet til side, og det kan godt tage lang tid, før det hele falder på plads inde i maven igen. Men det skal nok komme!!! Nyd at det er vinter og du ikke skal rende runddt i små sommerkjoler :-)

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

Det er meget forskelligt og nogen kommer desværre bare aldrig af med det

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har for tre måneder siden født tvillinger. Jeg synes stadig mit maveskind er slapt og jeg ligner stadigvæk en der er gravid. Hvor lang tid går der før jeg kommer til at se nogenlunde normal ud igen? Hvor lang tid går der før livmoderen har trukket sig helt sammen igen?

Hvad enten man har fået indtil flere gigaunger som jeg eller tvillinger, så tror jeg der vil gå rimeligt lang tid før maven bliver så nogenlunde normal.
For mig har det taget op til et par år hvergang, og den er alligevel aldrig helt blevet sig selv igen.
Men du kan hjælpe lidt på både skind og muskler ved at lave mavebøjninger hver dag og maverulninger, samt massere maveskindet grundigt med en E-vitaminholdig creme.
Og ellers, så er det bare at lære at leve med, at din krop viser, at du er kvinde og mor.
Vidste du at mange mænd faktisk syntes det er smukt, at man kan se på en kvinde at hun har fået børn??
Det vækker åbenbart en fertilitetsbekræftelse i dem LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Margorie

Jeg fødte for en måned siden- og selv om jeg nu har tabt mig, oven i købet 5 kg mere end jeg tog på.. Så ligner jeg en der er gravid- har en fin lille mave.. Skal jeg nu resten af mit liv ligne en i 20 uge? For det er altså kun chamerende når man rent faktisk venter sig rigtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.