Min kamp mod kiloene starter idag - 4. sep 08

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2008

Mary

Idag har jeg tænkt mig at troppe op til et møde hos Weight Watchers! Nogen der har erfaring med det?? Jeg må jo erkende at jeg faktisk nok godt kunne tåle at tabe 10 kg, og det er alligevel mere 'overvægt' end jeg har lyst til at gå rundt med. Da det var 5 kg....7 kg..... da virkede det sådan mere okay, men 10 kg, det vil jeg ikke være med til! :( Så nu gør jeg noget jeg nok aldrig havde troet jeg ville - faktisk bryder det lidt et princip hos mig :$ Men jeg KAN bare IKKE gøre det selv, så et spark skal der til, og så lidt vejledning og alt det der :) Er lidt nervøs, synes det er grænseoverskridende at møde op sådan et sted. Og jeg går egentlig ikke sådan i hverdagen og føler at jeg vejer for meget. Synes jeg ser meget godt ud :D Men når jeg ser mig på billeder, så bliver jeg virkelig forskrækket, og jeg kan ikke leve med det jeg ser!:-o Kh Maria - som vejer 10 kg for meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Honningblomst

Rigtig meget held og lykke og kender godt de tanker du har også selvom man ikke er overvægtig, men bare har de der dumme for meget kilo på sidebenene...
Godt du gør noget, for det er da ærgeligt at gå og være irriteret over...:)
Knus Eva

Anmeld

4. september 2008

Pia.

Held og lykke med det... Glæder mig til at høre om hvordan det går og følge dig...

Knus fra Pia.

Anmeld

4. september 2008

twinboys

Held og lykke fra mig som selv startede hos ww i tirsdags og som virkelig sparker røv nu...

Jeg skal mindst tabe 15kg, så op i båden til mig og så skal vi sørme vise verden at vi kan smide de kilo...

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

3rollinger

Hej Mary

Jeg gaar selv hos WW og jeg maa indroemme at jeg synes det er en genial kur!

Jeg har faktisk gaaet der i snart mange aar. Men som saa meget andet, saa virker det kun hvis man aendrer sin livsstil. Derfor er jeg gaaet lidt frem og tilbage. Foerste efter min 1. graviditet, derefter min 2. graviditet og saa igen efter jeg blev gift, hvor jeg lige gik i spiseselvsving :)

Nu har jeg saa bestemt mig til at gaa der resten af livet. Dvs jeg overholder point og diverse paa hverdage og gaar til vejning hver mandag. Og nar jeg er paa ferie eller til fest, saa goer jeg hvad jeg vil og spiser og drikker som jeg synes. Tager jeg paa, goer det ikke noget, for jeg fortsaetter jo bare med mine point og min vejning bagefter. Saa nu vil jeg tage kiloerne i oploebet og ikke naar der er kommet 10-15 kilo paa af dem.

Jeg har bare indroemmet over for mig selv at jeg er svag og har en spaghittirygrad naar det kommer til mad. For alt resten har jeg en rygrad af staal :D

Held og lykke.

Knus
Trine

Anmeld

8. september 2008

petersmor

Hejsa Piger. Jeg har tidligere tabt 27 kg. med hjælp fra vægt konsulenterne. nu har jeg desværre taget de 10 på igen :( Jeg vil SÅ gerne tabe dem, men har svært ved at komme afsted igen pga. skiftende arbejdstider (dag, aften, nat) :@ HJÆLP..... Hvordan kommer jeg igang???? gode råd og spark i rø... modtages med kys... :)

Hilsen Hanne

Anmeld

8. september 2008

twinboys

petersmor skriver:

Hejsa Piger. Jeg har tidligere tabt 27 kg. med hjælp fra vægt konsulenterne. nu har jeg desværre taget de 10 på igen :( Jeg vil SÅ gerne tabe dem, men har svært ved at komme afsted igen pga. skiftende arbejdstider (dag, aften, nat) :@ HJÆLP..... Hvordan kommer jeg igang???? gode råd og spark i rø... modtages med kys... :)

Hilsen Hanne

ww brevkursus var måske noget for dig...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.