Ventetid, og meget andet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Anonym trådstarter

Ja, jeg har opgivet...

Vi har prøvet i 15 mdr nu, uden synet af en streg på en test til at der kunne være en baby! 15 F*CKING MDR. Okay, ved godt jeg ikke bør klage. Men, nu skal vi til læge idag og se hvad hun siger, vi vil igang med undersøgelser om der er nóget galt med os...

Jeg skulle jo have haft mens lørdag, testede negativ fredag og idag mandag morgen.. Så kan jo bare vente på mens...

Jeg orker ikke mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, jeg har opgivet...

Vi har prøvet i 15 mdr nu, uden synet af en streg på en test til at der kunne være en baby! 15 F*CKING MDR. Okay, ved godt jeg ikke bør klage. Men, nu skal vi til læge idag og se hvad hun siger, vi vil igang med undersøgelser om der er nóget galt med os...

Jeg skulle jo have haft mens lørdag, testede negativ fredag og idag mandag morgen.. Så kan jo bare vente på mens...

Jeg orker ikke mere 

Såååhhh...*trøste*
Vil ikke gå forbi uden at give dig et stort knus.
Men det er da godt, at I nu kan tage næste skridt og få fundet ud af om der er noget fysisk tilstede som forhindrer det.
Så held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

TAK Sussie...

Hvor længe har andre evt. prøvet??

Kan ikke bære hvis der skal gå flere år..

Anmeld

20. december 2010

Maja88

Anonym skriver:

TAK Sussie...

Hvor længe har andre evt. prøvet??

Kan ikke bære hvis der skal gå flere år..

altså jeg gik 15 dage over uden at kunne teste positiv, på de der hjemmeteste... var kun lægen som kunne teste positiv...

men altså nu ikke for at skræmme, men når man tænker på det så meget som det lyder du gør, så kan det godt have en indvirkning. mine forældre tog 7 år om mig og ingen af dem fejlede noget. det var først da de fik nyt arbejde osv og egentlig ikke tænkte over det igen så vupti- var jeg der

Anmeld

20. december 2010

louisevl

Du får lige en ordentlig fra mig og  for at det snart lykkes for jer...

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Normalt er det ikke noget vi tænker over, vi tager det som det kommer, men denne gang over tid og ingen baby, så blev det bare for meget imorges..

Har taget det stille og roligt, for hey, det kommer jo... Lige pludselig, så kommer der jo en mere... ventetiden er bare strid.. Ja,må jo nok hellere lige få lægen til at tjekke idag...

Anmeld

20. december 2010

Malene76

Hejsa..

Det er ikke altid lykken at gå og vente på at blive gravid. Det er ind i mellem hårdt arbejde. Så ville bare lige sende dig en tanke og sige at du ikke er den eneste der ind i mellem ikke tror på at det lykkedes.

Vores historie er at jeg smed p-pillerne julen 2008, vi blev henvist til diverse undersøgeler januar 2010, altså et år efter, hvor vi selv har prøvet unden held. De fandt ud af at manden min har for lavt sædkvalitet, så nu er vi i gang med IVF-behandlng. Den første behandling startede vi op på i september. Den lykkedes desværre ikke, så nu er vi i gang med 2. forsøg og håber at den er her denne gang. Jeg er dog førstlige startet op med behandlingen for en uge siden, så vi er ike så langt endnu denne gang.

Håber det snart lykkedes for jer. Glædelig jul

MVH Malene

Anmeld

20. december 2010

Maja88

Anonym skriver:

Normalt er det ikke noget vi tænker over, vi tager det som det kommer, men denne gang over tid og ingen baby, så blev det bare for meget imorges..

Har taget det stille og roligt, for hey, det kommer jo... Lige pludselig, så kommer der jo en mere... ventetiden er bare strid.. Ja,må jo nok hellere lige få lægen til at tjekke idag...

og ¨så ville jeg bede om en blodprøve istedet for en tissetest

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Ja, det jo en god ide med blodprøve.

Malene, krydser alt for jer! Vil håbe det snart lykkedes..

Hvordan starter undersøgelserne overhovedet når de skal tjekke os?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.