Weee...dato for barnebarns ankomst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. december 2010

SussieThyssen

Ja altså...jeg regner med at jeg gerne må juble, ligesom I andre herinde, ikk!?!

Men I dag er det blevet fastlagt hvornår mit nye lille barnebarn  skal komme til verden.
Så den 28. dec. skal min datter sættes igang. Selvfølgelig kan det blive rykket, hvis der nu er 25 andre fødsler på tapetet, men nu får vi se.
Spændende er det
Og bedstemor her har mus i maven LOL
Om morgenen d. 28. henter Niels ungerne og så kører min datter og svigersøn stille og roligt til Svendborg, hvor de sætter gang i hende.
De regner ikke med, det bliver noget problem, det gjorde det heller ikke sidste gang. Hendes livmodermund er helt blød og klar, bebsen ligger helt nede som den skal, og er en rigtig lille tyksak hehe.
Sidste gang tog det 6 timer, fra de lagde den første pille op til Emma var ude, så vi antager, det kommer til at gå nogenlunde lige sådan denne gang, hviis altså hun ikke af sig selv går i fødsel inden.
Og så...ja, så vil bedstemor her vandre op og ned af gulvet, som en mus til barsel, indtil det er overstået. Godt jeg får de to store i hus til at få tiden til at gå

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

<3

Ih tillykke!!!! DET er da også bare spændende måske bliver det endda en julegave til hele familien!

God jul og ønsk din datter pøj pøj!

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Kirle skriver:

Ih tillykke!!!! DET er da også bare spændende måske bliver det endda en julegave til hele familien!

God jul og ønsk din datter pøj pøj!

Det skal jeg nok

Anmeld

20. december 2010

Risen

Tillykke med datoen, granny Hvor må det være fantastisk at blive bedstemor! Sikkert lige så spændt som man selv var da man skulle til at blive mor! 

Anmeld

20. december 2010

oo

aaaaaij Sussie!! du er så sød, jeg får helt billeder af min egen mor der skrålede "så skal vi i TIIIVOOOLIIIII!" da hun fik udsigt til 3 børnebørn indenfor et år (det blev så "kun" til et, men jaja)

jeg kan godt forstå du glæder dig, det er jo helt vildt stort og helt vildt dejligt når der kommer et lille nyt liv til verden

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Risen skriver:

Tillykke med datoen, granny Hvor må det være fantastisk at blive bedstemor! Sikkert lige så spændt som man selv var da man skulle til at blive mor! 

tak søde ven.
Ja..det er fantastisk, men følelsen er på en måde helt anderledes, for det er jo ens unge, der skal til at gå det igennem, som man selv har gjort. Og så gør det altså noget ved en, at se generne blive bragt videre.
Men jeg tror, man selv skal opleve det, for at kunne forstå hvordan det føles.
At få børn er fantastisk, men at blive bedstemor er..... ja universelt. Det er et helt andet plan af følelser, der kommer op i en.
Men glæder mig, det gør jeg.

Anmeld

20. december 2010

Mia&Allan

SussieThyssen skriver:

Ja altså...jeg regner med at jeg gerne må juble, ligesom I andre herinde, ikk!?!

Men I dag er det blevet fastlagt hvornår mit nye lille barnebarn  skal komme til verden.
Så den 28. dec. skal min datter sættes igang. Selvfølgelig kan det blive rykket, hvis der nu er 25 andre fødsler på tapetet, men nu får vi se.
Spændende er det
Og bedstemor her har mus i maven LOL
Om morgenen d. 28. henter Niels ungerne og så kører min datter og svigersøn stille og roligt til Svendborg, hvor de sætter gang i hende.
De regner ikke med, det bliver noget problem, det gjorde det heller ikke sidste gang. Hendes livmodermund er helt blød og klar, bebsen ligger helt nede som den skal, og er en rigtig lille tyksak hehe.
Sidste gang tog det 6 timer, fra de lagde den første pille op til Emma var ude, så vi antager, det kommer til at gå nogenlunde lige sådan denne gang, hviis altså hun ikke af sig selv går i fødsel inden.
Og så...ja, så vil bedstemor her vandre op og ned af gulvet, som en mus til barsel, indtil det er overstået. Godt jeg får de to store i hus til at få tiden til at gå

Kærligst
Sussie

Åh det bliver da bare fantastisk....

Kan godt huske hvordan min mor reagerede da det gik op for hende jeg faktisk havde veer  Hun siger også at det er ubeskriveligt stort at blive mormor  

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Mia&Tonny skriver:

Åh det bliver da bare fantastisk....

Kan godt huske hvordan min mor reagerede da det gik op for hende jeg faktisk havde veer  Hun siger også at det er ubeskriveligt stort at blive mormor  

Hehe..ja.
Så skulle du bare have oplevet min far.
Han var en sjov starut i den retning.
Han var ikke sådan en, der gik op i kvinder og deres forskellige fortrædelighder, men han var en hønefar, så snart man blev gravid.
Ikke at han snakkede om det, men han skulle alligevel hele tiden følge med i hvordan det gik.
Så med alle mine 3 kom han troligt forbi en 2-3 gange om ugen for at se om jeg nu også havde det godt, og når jeg fik veer, så troppede han op og sad bi med underholdning indtil det var tid at tage afsted.
Min mor har fortalt, at han decideret vandrede op og ned af gulvet indtil det var overstået LOL
Og at han var rævestolt, da det var vel overstået, kan du jo nok regne ud.

Anmeld

20. december 2010

B&J

Kæmpe tillykke med datoen ja jeg tror det mindst må være lige spænde og vidunderligt når ens børn får børn

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

B&J skriver:

Kæmpe tillykke med datoen ja jeg tror det mindst må være lige spænde og vidunderligt når ens børn får børn

Tak...hvor er det sødt af dig
Ja...jeg glæder mig også rigtigt meget.
Nu hører jeg jo ikke til dem, der sidder lårene af min datter, eller blander mig og overpylrer, men glæder mig...DET gør jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.