Ja altså...jeg regner med at jeg gerne må juble, ligesom I andre herinde, ikk!?!
Men I dag er det blevet fastlagt hvornår mit nye lille barnebarn skal komme til verden.
Så den 28. dec. skal min datter sættes igang. Selvfølgelig kan det blive rykket, hvis der nu er 25 andre fødsler på tapetet, men nu får vi se.
Spændende er det 
Og bedstemor her har mus i maven LOL
Om morgenen d. 28. henter Niels ungerne og så kører min datter og svigersøn stille og roligt til Svendborg, hvor de sætter gang i hende.
De regner ikke med, det bliver noget problem, det gjorde det heller ikke sidste gang. Hendes livmodermund er helt blød og klar, bebsen ligger helt nede som den skal, og er en rigtig lille tyksak hehe.
Sidste gang tog det 6 timer, fra de lagde den første pille op til Emma var ude, så vi antager, det kommer til at gå nogenlunde lige sådan denne gang, hviis altså hun ikke af sig selv går i fødsel inden.
Og så...ja, så vil bedstemor her vandre op og ned af gulvet, som en mus til barsel, indtil det er overstået. Godt jeg får de to store i hus til at få tiden til at gå 

Kærligst
Sussie
Anmeld