Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Av for den lede... Jeg har jag inde i mit venstre øre... Jeg har haft det i ca. 14dage nu, skal dog til ørelæge i morgen... Øhhh nej idag hedder det jo nu...
Men hvad tror i det er...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan det mon bare være meget ørevoks? Kan huske jeg engang havde jag i det ene øre, og tog til lægen, fik en skyldning af øret, og vups væk var smerten.
for det ikke er noget slemt.
LeaK skriver: Kan det mon bare være meget ørevoks? Kan huske jeg engang havde jag i det ene øre, og tog til lægen, fik en skyldning af øret, og vups væk var smerten. for det ikke er noget slemt.
Nej det tror jeg desværre ikke... Havde det dog bare været det...Majbritt
twinboys skriver: Av for den lede... Jeg har jag inde i mit venstre øre... Jeg har haft det i ca. 14dage nu, skal dog til ørelæge i morgen... Øhhh nej idag hedder det jo nu... Men hvad tror i det er... Majbritt
Du kan have noget væske stående i mellemøret, som trykker på nogle nerver.Nogle kan også direkte få en nerve i klemme i det indre øre i perioder.Men det får lægen nok styr på i morgen.Rigtig god bedring.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Du kan have noget væske stående i mellemøret, som trykker på nogle nerver.Nogle kan også direkte få en nerve i klemme i det indre øre i perioder.Men det får lægen nok styr på i morgen.Rigtig god bedring.KærligstSussie
Håber han kan hjælpe
Jeg tænker også mellemørebetændelse?
Jeg havde en periode hvor jeg ofte fik det og for hulan hvor gør det ondt
Håber din læge finder ud af hvad det er
MatildeS skriver: Jeg tænker også mellemørebetændelse? Jeg havde en periode hvor jeg ofte fik det og for hulan hvor gør det ondt Håber din læge finder ud af hvad det er
Glæder mig allerede til at skulle derned og dejligt at det ikke kun er hos lægen men ørelægen...og ja det gør nas når de jag kommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128