Jeg har gjort næsten alt for at komme i julehumør..
Jeg har bagt julesmåkager, lavet hjemmelavet rullepølse, købt gaver og leget nisse for Oliver.
Men stadig er det som om der mangler noget...
Jeg ved godt hvad det er men det kommer jo ikke til at ske.
Det er den første jul uden min mor og det kan godt mærkes på mit humør

Oliver skal være hos sin far, så ikke engang han kan sætte gang i julehumøret..
Jeg glæder mig slet ikke til julen..
For mig i år gælder det bare om at komme på den anden side af den..
Det er virkelig en underlig følelse, når jeg ellers plejer at glæde mig.
Men det er nok meget normalt alligevel, når der mangler noget i julen..
Min stedfar har fået en ny kæreste, det er sgu lidt underligt, men okay han bliver jo heller ikke yngere..
Det er min tante (hun har været gift med min onkel på min fars side, da jeg var barn og hun har været en god ven af familien i mange år.)
Jeg er måske lidt bange for at han nu skal glemme Oliver for hun har 2 børn som begge har børn også.
Jeg håber bare det er mig der er lidt skør med hensyn til det, for jeg tænker jo på Oliver, han har ikke flere bedsteforældre..
Vi har en del problemer med Oliver ligenu, han bare ikke rumme skolen, han vil ikke afsted i skole om morgen, han græder deroppe, bander og svovler som jeg ved ikke hvad..
Jeg tror han går med sorgen over hans mormors død inde i sig og vil ikke fortælle mig noget for ikke at gøre mig ked af det..
Men for filan, han er kun 6 år, han skulle jo være glad for at lære onoget, men i stedet bekymrer han sig om hans mor og far nu også dør fra ham..
Så fra i dag har vi aftalt at jeg stopper med at ryge, for der er en nede i fritteren der har fortalt om en der røg og døde af lungekræft (gad godt vide hvem, for så røg der sgu et hovede).
Men så må vi så se om han bliver gladere, når han ikke skal spekulere på det..
Pyha, sikke en masse..
Håber I kan finde hoved eller hale i det ellers er det også ligemeget, jeg kom af med det..