Sæd på køl :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Anonym trådstarter

hej dejlige tøser

nu ligger landet sådan at jeg skal ind og have en homon sprøjte her d. 23 december og der vil jeg få æl inden 36 timer, men hvor er det dog bare jordens dårligste dag, med huset fyldt med gæster der skal sove hos os. så jeg ville høre om manden eventuelt kunne lave noget sæd i en kop og stille det på køl og så kunne jeg sprøjte det op, og hvor længe sådan noget kan holde? håber i kan hjælpe

er lige ano da mange af mine kære familie medlemmer er her inde og skal sove hos os de dage, og de behøver ikke vide hvad jeg laver på wcet så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SaraLM

Hm, jeg ville nu nok finde en eller anden måde, at få 10 min for os selv istedet til en quickie istedet...

Tror ikke meget på, at dén der metode kommer til at gi pote...

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Hm, jeg ville nu nok finde en eller anden måde, at få 10 min for os selv istedet til en quickie istedet...

Tror ikke meget på, at dén der metode kommer til at gi pote...

hey tak for svaret  men vi har bare næsten et for lille hus til det  og vi bliver ti på 115 m2. så det bliver lidt svært

Anmeld

20. december 2010

Blyb

Umiddelbart lyder det ikke som nogen god idé at køle sæden ned. Tværtimod mener jeg da at have hørt, den skal holdes lun inden den sprøjtes op ved feks. insemination. Men det er der nok nogle af pigerne der er klogere på end jeg

Håber I finder en løsning - og glædelig jul

Anmeld

20. december 2010

***S***

I må tage jer et "bad" der kan I vel være alene!

Håber det lykkes, har selv ÆL her i jule dagene! Så vi

Glædelig jul

Anmeld

21. december 2010

lotte32

Nu har vi været igennem 3 inseminations forsøg, og der er det sådan at når manden har "leveret" skal sæden holdes kropsvarm (jeg har haft glasset liggende inde på maven under trøjen) og den måtte max være en time gammel når de modtog den på klinikken, så det dur desværre ikke at sætte den på køl, tværtimod... Håber i finder en anden udvej, selv om det bliver noget bøvl med de mange gæster i får

Lotte

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

lotte31 skriver:

Nu har vi været igennem 3 inseminations forsøg, og der er det sådan at når manden har "leveret" skal sæden holdes kropsvarm (jeg har haft glasset liggende inde på maven under trøjen) og den måtte max være en time gammel når de modtog den på klinikken, så det dur desværre ikke at sætte den på køl, tværtimod... Håber i finder en anden udvej, selv om det bliver noget bøvl med de mange gæster i får

Lotte

hey  tusind tak for svaret, så vi kunne egentlig godt gøre det sådan at han gik ud og hyggede sig på toilettet og så give det til mig og så kan jeg sprøjte det op bagefter, så virker det ikke så mistænksomt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.