babyblyp skriver:
Jeg har i en periode før PB taget minipiller.
Jeg startede på dem for at få min egen cyklus. Den type jeg har taget hæmmer ikke ægløsning, men alligevel har jeg ikke fået menstruation.
Nu har jeg i knap to mdr. ikke taget nogen prævention, og der sker stadig ikke en dyt mht. ægløsning/menstruation. (jeg er ikke gravid)
Er der nogle af Jer der har oplevet det samme mens I tog minipiller hvor I egentlig skulle have haft en cyklus?
Er sgu helt bekymret for, at jeg ikke virker!
Jeg har selv vært på minipiller i lige knap 1 år og i al den tid jeg fik dem havde jeg ingen menstruation og det skulle, efter hvad min læge siger, være meget normalt.
Det er nu lige knap 6 mdr. side jeg stoppede og jeg har kun haft menstruation 2 gange side og jeg har en ret lang cyklus. 
Jeg er blevet undersøgt flere gange af lægen, da jeg også være bange for at der var noget galt med mig, men alt er fint det tager bare tid at "få det hele igang igen" så at sige 
Jeg tror ikke der er noget galt med dig, men jeg vil nu alligevel råde dig til tage en tur til lægen. Mens for at berolige dig selv - der er ikke noget værre end ikke at vide hvad der sker med din krop 
finger for at du snart får menstruation og får vished om at alt er som det skal være!
Ha´ en god jul!
Anmeld