gravid og nytårsaften? gode ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. december 2010

mialt

hej alle dejlige mennesker derude.

jeg er gravid i uge 17, og har det fantastisk. jeg skal være sammen med en anden fantastisk gravid som er 6 uger længere henne end mig.

jeg tænkte om i måske havde nogle ideer til hvad man kunne lave? en bestemt bar hvor gravide kommer, eller hvad som helst.

Glædelig jul til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Sofia

Mig og min gravide veninde holder også nytår sammen Vi laver alkoholfrie drinks med danskvand, hyldeblomst, cider og frosne bær, og måske lidt champagne i når klokken slår tolv, så vi lige får lidt bobler. Ellers skal vi bare nyde en masse lækker mad og slik osv. Og have en rigtig hyggelig aften. I kan jo fx også lave virgin mojitos eller hvad I plejer at nyde sammen.

Anmeld

19. december 2010

mialt

Sofia skriver:

Mig og min gravide veninde holder også nytår sammen Vi laver alkoholfrie drinks med danskvand, hyldeblomst, cider og frosne bær, og måske lidt champagne i når klokken slår tolv, så vi lige får lidt bobler. Ellers skal vi bare nyde en masse lækker mad og slik osv. Og have en rigtig hyggelig aften. I kan jo fx også lave virgin mojitos eller hvad I plejer at nyde sammen.

det lyder hyggeligt min veninde drikker ikke noget med brus i. desværre. men ja. vi kommer nok bare til at sidde og æde slik og se film det skal nok blive hyggeligt. 

håber i også får en god aften

Anmeld

19. december 2010

Sofia

mialt skriver:

det lyder hyggeligt min veninde drikker ikke noget med brus i. desværre. men ja. vi kommer nok bare til at sidde og æde slik og se film det skal nok blive hyggeligt. 

håber i også får en god aften

Tak i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.