Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. december 2010

Anonym trådstarter

Heej alle dejlige piger herinde 
Jeg har de sidste tre aftener haft en rigtig slemt kvalme, føler mig ikke syg eller sådan, bare mega meget kvalme... Det vare kun lige 2-3 timer så er det ovre igen...
Jeg tænker bare, er det ikke for tidligt hvis det er en graviditet?
Er der andre der har prøvet det? (er der jo højst sandsynligt), men er der nogle som kan prøve at forklare hvordan jeres kvalme var/er under jeres graviditet?
Jeg har først forventet menstruation om nogle dage, så tænker det er for tidligt at teste?

Håber nogle kan hjælpe mig...
Glædelig jul til jer alle  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

komodo

Der er jo forskel på hvor hurtigt man danner HCG så jeg tror godt det kan være graviditet, du kan jo prøve at teste eller vente til testdag..

for dig hvis du ønsker en baby

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Har overvejet at teste inden test dag, men det drejer sig om 4 dage mere inden test dag så tror jeg venter
Håber på baby, testede for en uge siden men den var negativ så er lidt bange for svaret hvis jeg tester igen  

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

ingen andre med nogle erfaringer?

Anmeld

19. december 2010

Kay

Anonym skriver:

ingen andre med nogle erfaringer?

altså det kan jo være fordi man tænker for meget på baby... at kroppen begynder at reagere...

jeg lidder tit af kvalme, jeg har for meget mavesyre og min lukke muskel mellem mave og hals er for slap.. og det giver tit kvalme... men det er ikke mange der har det... så medmindre du går og har det sådan tit er det nok ik det

ellers kan det være "julestress" eller måske "bare" en mild "roskilde syge" det er der mange der har i øjeblikket...

men jeg håber da for dig at det er en baby og du ser de 2 streger om et par dage  

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Kay skriver:

altså det kan jo være fordi man tænker for meget på baby... at kroppen begynder at reagere...

jeg lidder tit af kvalme, jeg har for meget mavesyre og min lukke muskel mellem mave og hals er for slap.. og det giver tit kvalme... men det er ikke mange der har det... så medmindre du går og har det sådan tit er det nok ik det

ellers kan det være "julestress" eller måske "bare" en mild "roskilde syge" det er der mange der har i øjeblikket...

men jeg håber da for dig at det er en baby og du ser de 2 streger om et par dage  

Tror heller ikke det er det første du nævner for har "kun" haft det tre aftener i træk...
Roskilde syge, kan det godt komme omkring samme tidspunkt på dagen? Tænker om ikke det er noget man har det dårligt af hele dagen igennem?  

Anmeld

19. december 2010

Kay

Anonym skriver:

Tror heller ikke det er det første du nævner for har "kun" haft det tre aftener i træk...
Roskilde syge, kan det godt komme omkring samme tidspunkt på dagen? Tænker om ikke det er noget man har det dårligt af hele dagen igennem?  

jo... det er det jo egentlig... jeg havde roskilde her for ja... 1½ uge siden og det startede med kvalme, i få timer dagene op til det gik helt "amok"... men ja... det kan jo være rigtg mange grunde til kvalme

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jo... det er det jo egentlig... jeg havde roskilde her for ja... 1½ uge siden og det startede med kvalme, i få timer dagene op til det gik helt "amok"... men ja... det kan jo være rigtg mange grunde til kvalme

Okay, håber godt nok ikke at det er det, det magter jeg bare ikke lige nu
Men ja du har jo ret i at der kan være mange grunde til kvalme, tror bare jeg lige må se tiden an og se hvad der sker
tak for svar  

Anmeld

19. december 2010

Kay

Anonym skriver:

Okay, håber godt nok ikke at det er det, det magter jeg bare ikke lige nu
Men ja du har jo ret i at der kan være mange grunde til kvalme, tror bare jeg lige må se tiden an og se hvad der sker
tak for svar  

det var så lidt... og  fingre for at du er gravid

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det var så lidt... og  fingre for at du er gravid

Tak skal du have, jeg krydser også selv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.