Ruskindsfutter fra Petite Nord sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. december 2010

Isabella_mor

dorthemus skriver:

Åh åh... Altså jeg er også hjemme i morgen formiddag hvis det er bedre. Der ligger min datter og sover nede i gården.

i morgen har jeg en aftale med en venninde der kommer på besøg.... jeg kan godt onsdag.. men først efter jeg har været ved jm.. jeg har allerede tid hos hende kl 8:50 så tager det vel en time med ventetid osv... så kan vi lige svipse forbi bagefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

dorthemus

isabellamor skriver:

i morgen har jeg en aftale med en venninde der kommer på besøg.... jeg kan godt onsdag.. men først efter jeg har været ved jm.. jeg har allerede tid hos hende kl 8:50 så tager det vel en time med ventetid osv... så kan vi lige svipse forbi bagefter.

Super...skriver lige adressen i en pb.....er der andre ting du evt. har brug for?

Anmeld

27. december 2010

Isabella_mor

dorthemus skriver:

Super...skriver lige adressen i en pb.....er der andre ting du evt. har brug for?

ikke lige sådan nogle småting...  jeg skal jo have en dreng og jeg kan se du har en masse pigeting til salg.. ^_^ så det var bare lige de her futter jeg faldt over..

Anmeld

27. december 2010

dorthemus

isabellamor skriver:

ikke lige sådan nogle småting...  jeg skal jo have en dreng og jeg kan se du har en masse pigeting til salg.. ^_^ så det var bare lige de her futter jeg faldt over..

Nårh ja

Anmeld

6. januar 2011

dorthemus

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.