æævvvv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. december 2010

NoName

næsten 5 mdr skulle der gå... så kom mens igen, gud hvor er det underligt når man ik har haft det i over et år.... føler mig helt teenager igen hi hi hi....

men hvordan er det nu, synes jeg har læst herinde et sted at mens godt kan gå lidt ud over mælkeproduktionen og at mælken smager anderledes end den plejer... eller husker jeg forkert? I så fald, er det vel bare at amme på livet løs, så produktionen bibeholdes eller hvad? eller er det naturens måde at fortælle mig at nu er det tid til at tilføje andet end mælk til Carolines mave...

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Cris

Jeg tror, at inden mens falder produktionen lidt og måske smager den også lidt anderledes og nogle babier tænker lidt på det inden de siger pyt med det, jeg er alt for sulten nu!  Mine har ikke rigtigt reargeret på smagen, men jeg kunne mærke dagen før, at produktionen var lidt anderledes. Men kun i de første par måneder. Nu kan jeg ikke mærke noget overhovedet. Og det lyder som om du lade hende styre amning, så hun skal nok give lyd, hvis hun vil have noget oftere de der par dage

Anmeld

21. december 2010

NoName

Cris skriver:

Jeg tror, at inden mens falder produktionen lidt og måske smager den også lidt anderledes og nogle babier tænker lidt på det inden de siger pyt med det, jeg er alt for sulten nu!  Mine har ikke rigtigt reargeret på smagen, men jeg kunne mærke dagen før, at produktionen var lidt anderledes. Men kun i de første par måneder. Nu kan jeg ikke mærke noget overhovedet. Og det lyder som om du lade hende styre amning, så hun skal nok give lyd, hvis hun vil have noget oftere de der par dage

ved godt det lyder underligt men siden mens er startet her for snart 3 dage siden har hun ikke rigtig villet spise ved højre side... nogle gange er den helt fuld men hun græder bare og vil ikke. så vender jeg hende om og så er alt i skønneste orden... jeg kan bare ikke følge med til KUN at have mælk i den venstre babs.... mælken smager vel for dælen ens i begge sider?????

Anmeld

21. december 2010

Cris

noname skriver:

ved godt det lyder underligt men siden mens er startet her for snart 3 dage siden har hun ikke rigtig villet spise ved højre side... nogle gange er den helt fuld men hun græder bare og vil ikke. så vender jeg hende om og så er alt i skønneste orden... jeg kan bare ikke følge med til KUN at have mælk i den venstre babs.... mælken smager vel for dælen ens i begge sider?????

Og tre dage efter din menst. startede skulle det også være overstået, det skulle være lige inden og i starten, når der skulle være noget, hvis overhovedet men ikke tre dage efter... Er det fordi hun pludselidt fortrækker bare den ene side? For mælken skulle være det samme på begge sidder ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.