Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg krydser alt hvad jeg kan Det ville være dejligt med en fantastisk nyhed her i juletiden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad menes der med en hvid streg? Kunne du ikke smide et billed på?
Den er faktisk blevet meget svag lyserød i stedet for hvid, kunne jeg se, da jeg skilte den ad Det er lidt svært at fange på billede, men ved ikke om du kan ane den? Den er meget utydelig, men kan se en i strækt arm, men nok svært at se på billedet
Pernille08 skriver: Lige præcis , det kan det nemli og det håber jeg virelig at det bliver - Det er helt i orden søde , ved jeg godt du ikk har , du svare bare når du har tid lyst og overskud Jeg glæder mig til at få en pådate på testen . Og indtil da krydser jeg ALT hvad jeg ejer og har for jer
Lige præcis , det kan det nemli og det håber jeg virelig at det bliver
- Det er helt i orden søde , ved jeg godt du ikk har , du svare bare når du har tid lyst og overskud
Jeg glæder mig til at få en pådate på testen .
Og indtil da krydser jeg ALT hvad jeg ejer og har for jer
Babyklar skriver: Ihhh krydser alllt hva je g kan for dig i fortjener det så meget !
Ihhh krydser alllt hva je g kan for dig
i fortjener det så meget !
ri.ul skriver: krydser fingre for dig
krydser fingre for dig
Putomanen skriver: Jeg krydser alt hvad jeg kan Det ville være dejligt med en fantastisk nyhed her i juletiden
Maalene skriver: Det er jeg rigtig glad for at høre søde - tusind taaak Skal nok komme med en update - forhåbentlig positiv
Det er jeg rigtig glad for at høre søde - tusind taaak Skal nok komme med en update - forhåbentlig positiv
Jaaa FORHÅBENTLIG søde
Maalene skriver: Tusind taaak Krydser også for, at I snart har heldet med jer
Tusind taaak Krydser også for, at I snart har heldet med jer
Tusind tak Håber også at der snart sker noget
ri.ul skriver: Tusind tak Håber også at der snart sker noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128