19+0 med min lille pige <3 NY !! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.609 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. december 2010

NessaXenia

19+0 med min lille pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Zafir

er du vimmer en fin lille mavse

Anmeld

19. december 2010

Mettemus

Hvor er du fin og  for at være halvvejs!!! Fra nu af kommer det til at gå lynhurtigt.

Håber du nyder det

Anmeld

19. december 2010

NessaXenia

Zafir skriver:

er du vimmer en fin lille mavse

tak søde zafir

Anmeld

19. december 2010

NessaXenia

Mettemus skriver:

Hvor er du fin og  for at være halvvejs!!! Fra nu af kommer det til at gå lynhurtigt.

Håber du nyder det

tak

jeg nyder det rigtig meget, og mærker hende hver dag, tydeligt. det er kanon dejligt.

og ja, halvvejs  hvor er det viiiiildt!

tænk vores lille pige 'snart' kommer

Anmeld

19. december 2010

Mettemus

Nina Sophia skriver:

tak

jeg nyder det rigtig meget, og mærker hende hver dag, tydeligt. det er kanon dejligt.

og ja, halvvejs  hvor er det viiiiildt!

tænk vores lille pige 'snart' kommer

Det er simpelthen så fantastisk at mærke liv - dejligt at du mærker så meget allerede. Så er man også fri for at gå og tænke "er den der mon stadig?". Jeg var i hvert fald suuuper nervøs for at den lille var forsvundet ud i det blå indtil jeg begyndte at kunne mærke ham derinde.

Kan godt forstå du er utålmodig - jeg har det på præcis samme måde!!!

Anmeld

19. december 2010

NessaXenia

Mettemus skriver:

Det er simpelthen så fantastisk at mærke liv - dejligt at du mærker så meget allerede. Så er man også fri for at gå og tænke "er den der mon stadig?". Jeg var i hvert fald suuuper nervøs for at den lille var forsvundet ud i det blå indtil jeg begyndte at kunne mærke ham derinde.

Kan godt forstå du er utålmodig - jeg har det på præcis samme måde!!!

ja det er bare rigtig dejligt, hun er mget aktiv og bliver så varm inden i og den lykke-følelse der kommer op i en når der kommer et lille spark derinde fra, specielt når man er gået i seng, eller bare ligger på sofaen og ser film eller læser, så er man helt aflappet og så mærker jeg hende rigtig meget.

Årh jeg kan godt forstå du er utålmodig, det er svært i den sidste tid, ku jeg forstille mig, jeg er allerede utålmodig nu..

Anmeld

19. december 2010

Najsen86

hvor er du bare fin

Anmeld

19. december 2010

Mettemus

Nina Sophia skriver:

ja det er bare rigtig dejligt, hun er mget aktiv og bliver så varm inden i og den lykke-følelse der kommer op i en når der kommer et lille spark derinde fra, specielt når man er gået i seng, eller bare ligger på sofaen og ser film eller læser, så er man helt aflappet og så mærker jeg hende rigtig meget.

Årh jeg kan godt forstå du er utålmodig, det er svært i den sidste tid, ku jeg forstille mig, jeg er allerede utålmodig nu..

Det er simpelthen så hyggeligt at ligge og forestille sig hvilket temperament den lille har - jeg tolker i hvert fald rigtig meget ud fra bevægelserne, og forestiller mig en rigtig lille vildbasse

Ja, den sidste tid har det været svært at være tålmodig, men på den anden side er det bare gået SÅ stærk siden uge 20 synes jeg... de første 20 har helt sikkert føltes som om de var de længste... men jeg har selvfølgelig også lidt tid igen. Hvis du spørger mig når jeg er 41+ kan det godt være jeg alligevel ikke er enig med mig selv

Anmeld

19. december 2010

malenecl

Nina Sophia skriver:

19+0 med min lille pige

Åh, en fin mave du har fået dig!

- Malene 21+0 .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.