Nogle der ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Benjamins'mor

om de vil sætte en igang pågrund af bækkensmerter, kvalme, svimmelhed og masser af smerter i den dernede?

Jeg håber i kan give mig et nogenlunde svar, så jeg ved hvad jeg kan vente mig på mandag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Nemesis

Jeg var på kejsersnit hold med en der skulle have Ks pga svær bækkenløsning og har da hørt om andre der er blevet sat i gang også, men og det vil lige dig ved jeg ikke.

Men at være svimmel og have kvalme er jo ikke smart,æ er du blevet tjekket for svangerskabsforgiftning ?

pøj pøj
Sisse

Anmeld

18. december 2010

Janni85

Jeg fik lov til at få drengene i uge 36 da min krop ikke kunne mere. drengene hyggede sig fint derinde og tog det på de skulle, men jeg kunne ikke mere, så de besluttede at drengene var store nok (3100 og 51 cm & 3100 og 53 cm). Så måske... kommer nok mest an på hvor stor lillemanden er og om de mener at han er klar...

Anmeld

18. december 2010

th

Hej

KEnder en der også har været plaget meget af svimmelhed, hun blev sat i gang, da det ikke var til for hende at være nogen steder.

SÅ jeg tror det er meget efter hvordan man har det og hvad lægerne synes.

MEn held og lykke med det hele.

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

ladydan1 skriver:

Jeg var på kejsersnit hold med en der skulle have Ks pga svær bækkenløsning og har da hørt om andre der er blevet sat i gang også, men og det vil lige dig ved jeg ikke.

Men at være svimmel og have kvalme er jo ikke smart,æ er du blevet tjekket for svangerskabsforgiftning ?

pøj pøj
Sisse

Ja, jeg har ikke svangerskabsforgiftning. Blev tjekket for 2 uger siden. Det eneste de sagde var at mit blodtryk var lidt lavt. Men det er steget siden, for var til scanning for 2 dage siden. Og der målte de det igen. Så der var ikke noget der.

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

th skriver:

Hej

KEnder en der også har været plaget meget af svimmelhed, hun blev sat i gang, da det ikke var til for hende at være nogen steder.

SÅ jeg tror det er meget efter hvordan man har det og hvad lægerne synes.

MEn held og lykke med det hele.

Okay, men rigtigt mange tak for svar.

Tror jeg vil prøve at ringe til FG imorgen. Og så kan det være de kan svare mig lidt mere præcist, og jeg evt. kunne få et møde derinde på mandag.

Anmeld

18. december 2010

Benjamins'mor

Janni85 skriver:

Jeg fik lov til at få drengene i uge 36 da min krop ikke kunne mere. drengene hyggede sig fint derinde og tog det på de skulle, men jeg kunne ikke mere, så de besluttede at drengene var store nok (3100 og 51 cm & 3100 og 53 cm). Så måske... kommer nok mest an på hvor stor lillemanden er og om de mener at han er klar...

Han er omkring de 49-50 cm. Og vejer omkring 3100 g.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.