bollen er død, moar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Er jo så heldig at have en dreng med spiseproblemer, som i en alder af 2 år + 3 mdr har alverdens gode ide'er til hvad mad skal bruges til, gøres med og kaldes...

Her til aften sidder vi og spise fiskefrikadeller - pasta - sovs og grønsager, som vi fælles har været ude at købe.

På gulvet ligger der en grov bolle der er bidt lidt af i løbet af dagen og frederic sidder oppe i sin højstol.

Pasta'erne rører han ikke og fiskefrikadellen bliver mast med gaffel hvortil jeg spørger hvad han laver? Frederic maser videre og siger uden at kigge op; håndmas'er lige fiskefrikadellen, så den bliver heeelt flad fisk.

Far sidder og småfniser, så frederic kigger over på ham og på vej derover rammer frederic's øjne bollen på gulvet mellem legesagerne og udbryder; Ej mooaar, se bollen er helt død. Svarer retur; den er ikke død frederic, skal far samle den op til dig? Frederic; NEJ! Bollen er altså død mor, den skal fuglene have - fuglene bedre lide død bolle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Alberts/

haha sidder lige og sågriner for mig selv,

hvor er han bare sød, gode udtryk

glæder mig til albert kommer med guldkorn engang i fremtiden(;

Anmeld

18. december 2010

Alberts/ skriver:

haha sidder lige og sågriner for mig selv,

hvor er han bare sød, gode udtryk

glæder mig til albert kommer med guldkorn engang i fremtiden(;

Tak.

Bare vent til når det bliver din tur...

For der kommer mange gode...

Anmeld

18. december 2010

Alberts/

Mor til Frederic skriver:

Tak.

Bare vent til når det bliver din tur...

For der kommer mange gode...

glæder mig helt enorm(:

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

Er jo så heldig at have en dreng med spiseproblemer, som i en alder af 2 år + 3 mdr har alverdens gode ide'er til hvad mad skal bruges til, gøres med og kaldes...

Her til aften sidder vi og spise fiskefrikadeller - pasta - sovs og grønsager, som vi fælles har været ude at købe.

På gulvet ligger der en grov bolle der er bidt lidt af i løbet af dagen og frederic sidder oppe i sin højstol.

Pasta'erne rører han ikke og fiskefrikadellen bliver mast med gaffel hvortil jeg spørger hvad han laver? Frederic maser videre og siger uden at kigge op; håndmas'er lige fiskefrikadellen, så den bliver heeelt flad fisk.

Far sidder og småfniser, så frederic kigger over på ham og på vej derover rammer frederic's øjne bollen på gulvet mellem legesagerne og udbryder; Ej mooaar, se bollen er helt død. Svarer retur; den er ikke død frederic, skal far samle den op til dig? Frederic; NEJ! Bollen er altså død mor, den skal fuglene have - fuglene bedre lide død bolle...

Orr hvor kært

Anmeld

9. januar 2011

Mumto3

haha...den måtte jeg også lige grine over!

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

Åh hvor er han altså sød... 

Anmeld

9. januar 2011

FamilienSørensen

Ej sikke en sød og sjov historie. Sidder helt og smiler.

Glæder mig til selv at få sådanne stunder med vores barn

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

Hehe gode guldkorn

Anmeld

9. januar 2011

Tak skal I alle have...

Ja der kommer mange gode...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.