er spændt men vil lige strække den lidt længere kender i dt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. december 2010

Nina-G

har en skide god fornemmelse, om den er der denne gang, mens er taget på ferie, skulle have været her den 14. December 2010
men altså ikke kommet endnu, jule stress lider jeg aldrig af har faktisk haft det meget mere rolig i kroppen end jeg plejer
(jeg har det også sådan når jeg tager p-piller)
men har bestemt ikk travlt med a undersøge det denne gang plejer at sidde helt ude på sofa kanten og ikk kunne vente
men har det skide godt og begynder a smile hvergang jeg tænker at der faktisk muligvis kan være nået igang inden i kroppen nu...

andre der har ellr har haft det sådan???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Jarnsaxa

Har det ikke selv sådan, men hvor er du heldig, jeg glæder mig til at finde ud af, om der rent faktisk er bid

Anmeld

18. december 2010

Nina-G

Jarnsaxa skriver:

Har det ikke selv sådan, men hvor er du heldig, jeg glæder mig til at finde ud af, om der rent faktisk er bid

også her men prøver at strække den så længe som muligt..
men det er helt underlig plejer heller ikk synes julen er så hyggelig men virkelig pris sat den år, det er skønt jo men skal nok opdagtere når jeg tager en tester, eller mens er færdig med at holde ferie

Anmeld

18. december 2010

Mette 28

He he synes det er godt gået at du kan vente med at teste, jeg havde gjort det med det samme hvis det var mig, eller hmm første gang testede jeg 4 dage over tid da jeg havde så mange mens smerter at jeg var sikker på nu kom mens men næ så prøvede jeg da, og wupti den var god nok, denne gang viste jeg den var god nok og testede før tid.

Nøj du har gjort mig nysgerrig nu da 

Anmeld

23. december 2010

Nina-G

-hej Igen

ville lige nå at sige rigtig God jul til alle dejlige mennesker her på Baby.dk
-Testede igår aftes -(dumt tidspunkt) men da kæresten ikk kunne vente mere, negativ,  men mens er nok taget på lang ferie for ikk kommet til mig endnu...

(hvis mens ikk vender tilbage i løbet af dagen, tror jeg at jeg tager en morgen test imorgen 24.12 2010)- kunne være en fed ekstra julegave, til mig,kæresten og selvfølgelig hele fam...

underligt nok tror stadig den er der??

ps husk at nyd familien, den er der altid for en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.