Nogle forslag til siden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. december 2010

eElak

Hej Henrik.. 

Nu har jeg været på i nogle uger efterhånden, og har langt fra læst det hele.. men tænke på om man kunne

• Lave en chatfunktion, så man kunne chatte med sine venner... Ligesom på facebook, når nu man kan tilføje venner. 
  • lave "anonym 1", "anonym 2" osv. Det er svært at skille dem fra hinanden, hvis man læser en tråd og der er flere anonyme som skriver

Jeg havde et forslag til, men der er lige gået sort skærm i tænkekammeret... Jeg vender tilbage når jeg husker det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Mira0911

Chatfunktion arbejdes der på...  Det kommer på et tidspunkt... 

Anmeld

18. december 2010

eElak

MoarJ skriver:

Anmeld

18. december 2010

Charlotte Wberg

KaLee skriver:

Hej Henrik.. 

Nu har jeg været på i nogle uger efterhånden, og har langt fra læst det hele.. men tænke på om man kunne

• Lave en chatfunktion, så man kunne chatte med sine venner... Ligesom på facebook, når nu man kan tilføje venner. 
  • lave "anonym 1", "anonym 2" osv. Det er svært at skille dem fra hinanden, hvis man læser en tråd og der er flere anonyme som skriver

Jeg havde et forslag til, men der er lige gået sort skærm i tænkekammeret... Jeg vender tilbage når jeg husker det. 

enig

Anmeld

18. december 2010

Nadia&Daniel

KaLee skriver:

Hej Henrik.. 

• 

Genial - dog skal det være sådan at man kan være offline, selvom man er online på siden. Nogle gange er jeg online, mens jeg laver andre ting, så man ikke er tvundet til at chatte/svare tilbage vist man ikke lige har tiden til det (vist I forstår hvad jeg mener)

Anmeld

18. december 2010

Nadia&Daniel

MoarJ skriver:

Super

Anmeld

18. december 2010

Carina1977

Er der egentlig en søgefunktion i debatten? Synes nemlig ikke jeg har fundet det endnu. Engang imellem er det nemlig rart at kunne søge på forskellige tråde, hvis nu man har et specifikt emne/problemstilling. Ved ikke om det bare er mig der er blind eller at en sådan funktion ikke findes endnu?

Anmeld

18. december 2010

mariamiss6

Carina1977 skriver:

Er der egentlig en søgefunktion i debatten? Synes nemlig ikke jeg har fundet det endnu. Engang imellem er det nemlig rart at kunne søge på forskellige tråde, hvis nu man har et specifikt emne/problemstilling. Ved ikke om det bare er mig der er blind eller at en sådan funktion ikke findes endnu?

Øverst til højre på siden (alle sider her inde)

Anmeld

18. december 2010

Carina1977

mariamiss6 skriver:

Øverst til højre på siden (alle sider her inde)

Jamen den har jeg set, men det er jo sådan en google-søgning. Søger den så ikke bare på google?

Anmeld

18. december 2010

mariamiss6

Carina1977 skriver:

Jamen den har jeg set, men det er jo sådan en google-søgning. Søger den så ikke bare på google?

den søger her på baby.dk men via google altså det ER en google søgning, men den viser kun resultater fra baby.dk, og du forlader ikke siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.