Så skete det - Jeg melder mig ind her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Sees

Det har været under opsejling længe, men nu skulle det ske.
Kæresten og jeg skulle ikke længere være sammen - Trods fælles fremtidsdrømme og nyt hus, skulle det slutte nu 

Et eller andet sted var vi egentlig nok enige om det, men nok mest ham. Jeg er jo en kæmper, og kæmper gerne for dem jeg elsker, men sådan skulle det ikke gå, og så måtte jeg jo give slip.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Leneur

Sees. skriver:

Det har været under opsejling længe, men nu skulle det ske.
Kæresten og jeg skulle ikke længere være sammen - Trods fælles fremtidsdrømme og nyt hus, skulle det slutte nu 

Et eller andet sted var vi egentlig nok enige om det, men nok mest ham. Jeg er jo en kæmper, og kæmper gerne for dem jeg elsker, men sådan skulle det ikke gå, og så måtte jeg jo give slip.

Ved godt du er ked af det nu men på sigt skal du nok få det bedre. Der sker en kæmpe omvæltning ved det hele og man skal lige vænne sig til tingene men derefter går det fremad.

Håber du og dit barn trods alt får en dejlig og god jul.

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Det er hårdt, når det hele står på, men du vil helt sikkert komme styrket ud på den anden side. Du ønskes en rigtig god jul og et godt og lykkebringende nytår

Anmeld

20. december 2010

N&J

Ej.. helt ærligt.. det er jeg da godt nok ked af.. fandme træls at det ikke gik... håber dog at du vil gå ind i det nye år med masser af forhåbninger for det nye år.. 

Jeg har nemlig bestemt mig for at 2011 bliver et fantastisk år, og jeg kan sagtens dele-- dobbelt så meget lykke - det går nemlig efter fortjenelse.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.