Når nu mor får nok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2010

hc=k

Når man nu har en søn på 20 måneder som jeg har som gerne vil i seng, men som ikke gider at sove når han er kommet derind hvad gør man så??

Jeg har prøvet alle råd jeg kender og det virker bare til at gøre det værre. Hvis jeg sidder inde hos ham putter han sig slet ikke, Hvis jeg går ud og kommer tilbage efter 5 minutter kan jeg fortsætte til juleaften og jeg nægter at have ham inde i min seng for så kommer han bare aldrig ud af den igen.
Kom frisk med et råd som virker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Moldemine

Hej, vi har samme problem med vores datter på 15mdr! håber bare det er for en periode.. jeg føler med jer. og kigger lige med på tråden

Anmeld

17. december 2010

Miamaja

Jeg er lidt 'haard' med det at sove vil nogle maaske mene. Jeg er tilhaenger af 'graede ud metoden' dvs. ca. 10-20 min skrig og skraal synes jeg er iorden, for det har vaeret min erfaring at det hjaelper ikke at mor og far kommer og troster eller ligger sig til at sove inde paa barnets vaerelse osv.

Saa kold tyrker, men det er svaert. Meget.specielt min mand kan ikke holde ud guldklumpen grader, specielt hvis han kalder: DADAAAA, dadaaa. saa er hr. retsadvokat og sagsoeger lige pludselig blid som et lam og lober ind til ham. Dod irriterende for mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.