3D pige 31+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.863 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Kit

Kender I den type mennesker, der elsker deres job og man bare kan mærke det, når man er i lokale med dem? Sådan en er Robert, der ejer og foretager scanninger på en ny klinik i København. Den hedder Lille KBHer og jeg vil gerne anbefale den.

Vi fik rigtig god behandling og gode billeder af vores lille prinsesse, der har sin mors kinder og læber. Her får I lige 3 snapshots fra "4d-filerne" vi fik. Uhh, det er dejligt at tage billederne frem og bare nyde det lille mirakel.

Bare et lille tip - de har i øjeblikket tilbud på 3D-scanninger, hvis man bestiller tid inden 1. februar 2011. www.lillekbher.dk

Kit, 33+5 (billederne er fra 31+4)

Ps. de har også informationsaftener og vi skal helt sikkert ind til det med førstehjælp for baby, når det kommer på kalenderen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Louisiana

Synes det er helt fantastisk, at man kan tage sådan nogle billeder  Er det kun private steder man kan få taget de billeder? Eller laver de dem også på sygehuse?

Tillykke med bebsen i maven, i øvrigt

Anmeld

18. december 2010

Kit

Louisiana28 skriver:

Er det kun private steder man kan få taget de billeder? Eller laver de dem også på sygehuse?

Jeg ved faktisk ikke om de offentlige sygehuse har udstyret til det, men jeg har ikke fået det tilbudt til de scanninger jeg fik på Hillerød Hospital. Der var det kun 2D, men det er også noget lidt andet de har fokus på, når de tjekker om barnet er sundt og rask. Det er vist nemmere i 2D.

Og tak. Håber der snart kommer to streger din vej.

Anmeld

19. december 2010

Bavianis

På det sidste billeder ser det ud som om der er 2 ansigter Troede lige du skulle have tvillinger, da det var det første jeg så til højre på forsiden!

Anmeld

19. december 2010

dorthemus

Det ser ud som om hun smiler på det sidste billede...såå sødt

Det er så fantastisk med de der 3D...fik også nogle af Runa og det er så vildt hvor meget hun lignede...havde jeg alligevel ikke troet

Anmeld

19. december 2010

Kit

Det er et lille smil på det sidste billede, det er så sjovt at se på filmklippet.

Der er dog kun én lille pige i maven, men hun har nogle lidt aktive armbevægelser, så det er en arm med hånd, der ikke er i fokus.

Anmeld

23. december 2010

mamalicious

Kit skriver:

Kender I den type mennesker, der elsker deres job og man bare kan mærke det, når man er i lokale med dem? Sådan en er Robert, der ejer og foretager scanninger på en ny klinik i København. Den hedder Lille KBHer og jeg vil gerne anbefale den.

Vi fik rigtig god behandling og gode billeder af vores lille prinsesse, der har sin mors kinder og læber. Her får I lige 3 snapshots fra "4d-filerne" vi fik. Uhh, det er dejligt at tage billederne frem og bare nyde det lille mirakel.

Bare et lille tip - de har i øjeblikket tilbud på 3D-scanninger, hvis man bestiller tid inden 1. februar 2011. www.lillekbher.dk

Kit, 33+5 (billederne er fra 31+4)

Ps. de har også informationsaftener og vi skal helt sikkert ind til det med førstehjælp for baby, når det kommer på kalenderen.

Tillykke !!

Skønne skønne billeder!!

Det ligner at der er 2 på det sidste billede ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.