I dag har jeg været til samtale omkring et afklarings forløb inde på noget der hedder Nørremarken i Viborg.
Jeg havde sgu sådan glædet mig til at komme derind for jeg vil bare så gerne snart i gang med noget så jeg kan få noget mere indhold i min hverdag.
Desværre viste det sig at der er nogle der virkelig har lyttet med r*ven da der i sin tid blev klarlagt hvad krav der skal opfyldes for at det er noget jeg kan klare..
Jeg skal starte i en gruppe hvor man kommer 1 gang om ugen og er der i 2 timer og 50 minutter. Det er ikke de samme der kommer hver gang da der er stor udskiftning i grupperne. Der er flere fysiske øvelser. Og når jeg så engang skal ud i en af værkstederne er der faktisk slet ikke noget jeg kan vælge som siger mig bare en lille smule.
Da jeg har ADHD er der nogle specielle krav der skal opfyldes for at det kan bruges.
Fx. Der skal IKKE være for stor udskiftning af mennesker omkring mig. Jeg skal helst vide præcis hvem der kommer hver dag og hvis der sker ændringer skal jeg have det afvide i god tid så jeg kan nå at omstille min hjerne til forandringer.
Der skal være minimal fysisk kontakt da det gør mig meget stresset og nervøs hvis folk jeg ikke kender rører ved mig.
Ting jeg ikke finder interressante er meget svære for mig at lave. Jeg kan ikke koncentrere mig om at lave noget færdig hvis ikke det siger mig noget.
Det er dømt til at gå galt helt fra starten og jeg kan slet ikke forstå hvorfor de overhovedet foreslår sådan noget..
Jeg har tænkt mig at give det en chance lille chance, men jeg har også tænkt mig at forklare dem at det altså ikke kommer til at gå i længden.
Anmeld