Endnu et spørgsmål til jer der er blevet sat igang :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Maise86

Hej piger,

Er idag kl. 11 blevet sat igang med en stikpille. Synes egentlig det gav små gode veer rimelig hurtigt, men nu er det ligesom om det står stille og ikke udvikler sig.

Hvordan var jeres ve og pille forløb da i blev sat igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

piadas

Maise86 skriver:

Hej piger,

Er idag kl. 11 blevet sat igang med en stikpille. Synes egentlig det gav små gode veer rimelig hurtigt, men nu er det ligesom om det står stille og ikke udvikler sig.

Hvordan var jeres ve og pille forløb da i blev sat igang?

Jeg blev sat i gang torsdag eftermiddag, fredag morgen og igen fredag eftermiddag (alle tre gange fik jeg lagt piller op, så vidt jeg husker). Det var først fredag aften, jeg begyndte at få veer og mærkede ingenting indimellem, jeg fik pillerne lagt op!

Jeg puster lige lidt vestøv afsted til dig!

Anmeld

17. december 2010

Maise

hmmm ja blev sat igang  en mandag med stikpille som dig, gik godt og gik i stå. så kom jeg omtirsdagen og fik stikpiller morgen og eftermiddag, fik godt og gik i stå, jeg kom onsdag og fik piller morgen og aften og kl00.00 gik vandet i hele sengen og veerne startede. hele forløbet endte i akut kejsersnit. min kop var slet ikke klar til at føde, jeg udviede mig for langsomt trods veedrop og 24 timer med veer. men forløbet egentlig godt fra jeg fik veer. synes de første 3 dage var ræselsfulde at gå og vente og vente.

Anmeld

18. december 2010

Mor Christa

Nuuuj, hvor spændende Så kan det være du er igang med en fødsel nu !! Jeg blev sat igang tirsdag d 7/12 (tirsdag sidste uge) og fik en stikpille om morgenen klokken 8 , fik veer samme aften og fødte dagen efter kl 13 Så jeg fik kun én stikpille og så var min fødsel igang. Jeg blev sat igang i uge 38+2

HELD OG LYKKE

Anmeld

18. december 2010

mybaby-girl

Stikpille torsdag kl. 17/18, vandet gik kl. 19.50 og veer startede kl 02.49, og gik i stå igen hen på morgenstunden og fik så vedrop kl 09.45.

Anmeld

18. december 2010

Melbek

Hvor spændende Så har du guldklump i hænderne snart Er det ikke en vild følelse?

Jeg blev sat igang 41+0 en onsdag først på eftermiddagen. Fik lidt pjatveer, som gik i sig selv igen. Torsdag morgen fik jeg hindeløsning og endnu en pille. Gode veer det meste af dagen, men gik mere eller mindre i sig selv igen om natten. Fredag morgen ca kl 9 blev vandet taget og så kom veerne med tiltag i styrke. Kl. 14 kunne jeg ikke holde det ud og var kun udvidet 3-4 cm. Så, trods jeghavde bestemt mig ikke at få drugs, så lagde de epien der. SKØØØNT!! Så sov jeg mere eller mindre gennem resten af veerne indtil presseveerne meldte sig lidt før 18. Kl. 1907 kom hun til verdenen

Jeg synes slet slet ikke, det var slemt at blive sat igang, kun ventetiden

Held og lykke. Håber det går hurtigere for dig

Anmeld

18. december 2010

Anitta J

jeg fik en stik pille ved en 3 tiden, og kl 19.15 kom minførste ve, hun var ude kl 23:24 samme aften

Anmeld

18. december 2010

sbs78

jeg fik en stik pille kl 16.30 og min datter er født kl 04.34

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.