Nu er jeg helt sikker... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Line Højdal

Hej tøser...

Nu er den helt sikkert god nok!! De seneste par dage er livstegnene derinde fra blevet tydeligere og tydeligere... og i går mærkede jeg for første et spark uden på maven - det var heeeeelt vildt!!  Der kom kun det ene, der kunne mærkes uden på maven (jeg sad læææænge og ventede på flere)!!

Men i dag er der fuld gang i den lille supermand og jeg mærker tydeligt bevægelserne uden på maven - håber så meget at min mand kan få lov at mærke det i eftermiddag

Ihhh... det er simpelthen fantastisk!!
Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

_-Kathrine-_

Dejligt

Vores lillemand driller lidt, for så snart vi lægger vores hånd på maven, vil han ikke sparke... Bandit

Anmeld

17. december 2010

Stine Raaholt

Hvor dejligt du mærker liv... det er bare det mest fantastiske

så kan hele verden stå stille - midt i et vigtigt møde eller midt i Føtex - så mærker man pludselig den lille og smiler over hele hovedet... SÅ dejligt

mvh Stine

Anmeld

17. december 2010

Line Højdal

_-Kathrine-_ skriver:

Dejligt

Vores lillemand driller lidt, for så snart vi lægger vores hånd på maven, vil han ikke sparke... Bandit

Hehe... Ja det er ikke sikkert det bliver så let at få ham til at samarbejde!! Men det er jo også noget med at man beroliger barnet, når man lægger sin hånd på maven - og så er det jo klart den lille falder til ro

Men altså... jeg har lovet "far" et spark i julegave - så der er et par dage at løbe på endnu

Anmeld

17. december 2010

Line Højdal

Stine Raaholt skriver:

Hvor dejligt du mærker liv... det er bare det mest fantastiske

så kan hele verden stå stille - midt i et vigtigt møde eller midt i Føtex - så mærker man pludselig den lille og smiler over hele hovedet... SÅ dejligt

mvh Stine

Ja - lige præcis... Verden kan gå fuldstændig i stå!! I går fik jeg ikke lavet noget i en hel time fordi jeg bare sad og fornemmede alle bevægelserne og ventede på endnu et "rigtigt" spark der kunne mærkes uden på maven!

Det er simpelthen fantastisk...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.