Farvel og tak for denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

pussekat

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej Piger. Har netop fået min mens igen og er blevet afvist til IUI 6 da det ligger sammen med juledagene og de derfor ikke vil tage mig ind.

Oven i det er der kommet brugerbetaling og jeg er slidt, brugt, og færdig psykisk. Lige nu ved jeg ikke hvad der skal ske.

SÅ jeg har besluttet at ligge min profil i bero for en tid, og få det hele lidt på afstand. Jeg ved ikke om jeg vender tilbage lige forløbig. 

At hele mit hjerte tusind tak for al støtte og opbakning. Det har betydet mere end i aner.

Vil samtidig benytte lejligheden for at ønske jer alle held og lykke med PB,  og en glædelig jul med ønsket om et godt og lykkebringende nytår.

Vi ses...

Alexis.

hejsa søde

det gør mig ondt at høre her selv lige få æg ud i onsdag og skulle have æg op i dag også ring de og sige 0 æg op igen 2 gang nu efter han nu fik 6 æg ud og 4 være mode men ikke befrugtning pahaa er hele ned over det nu

og håb på vi få lov til at prøve at få mave på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

AnneP

Store knus og kram til dig smukke!

Anmeld

17. december 2010

<3

Åh nej stakkels dig! Ikke at jeg ikke godt kan forstå dig! For det kan jeg. Det må virkelig være udmattende at få en nitte hver måned

Håber at skrives sammen med dig igen om forhåbentligt ikke så længe!!

Anmeld

17. december 2010

Miamaja

Haaber du faar lysten til at vende tilbage. elsker dine indlaeg

Anmeld

18. december 2010

Mullefisen2011

Hej Piger. Har netop fået min mens igen og er blevet afvist til IUI 6 da det ligger sammen med juledagene og de derfor ikke vil tage mig ind.

Oven i det er der kommet brugerbetaling og jeg er slidt, brugt, og færdig psykisk. Lige nu ved jeg ikke hvad der skal ske.

SÅ jeg har besluttet at ligge min profil i bero for en tid, og få det hele lidt på afstand. Jeg ved ikke om jeg vender tilbage lige forløbig. 

At hele mit hjerte tusind tak for al støtte og opbakning. Det har betydet mere end i aner.

Vil samtidig benytte lejligheden for at ønske jer alle held og lykke med PB,  og en glædelig jul med ønsket om et godt og lykkebringende nytår.

Vi ses...

Alexis.

Åhhhr søde er jeg bare sååå ked af 
Hvor er det hele bare uretfærdigt..

Kommer virkelig til at savne dig herinde, du er en kæmpe hjælp og rigtig sød altid..  

Håber du vender tilbage på siden med de 2 gyldne streger..

Anmeld

18. december 2010

Mumto3

Du har altid været så sød og postiv, og dejligt at have dig herinde. Jeg håber virkelig livet nu vil vende og være sød og positiv overfor dig, og sende børn i din retning!!!

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

De bedste og kærligste hilsener fra mig til dig.
Hvil sjælen og kroppen, og så håber jeg, at du kommer stærkere tilbage.
Rigtig glædelig jul og alt godt i det nye år.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2010

Mi

Det er jeg ked af at høre. Vi måtte selv holde en pause da vi havde været igennem 4 mikroinsiminationer. Det er bare så hårdt at køre i den følelsmæssige rutsjebane og blive skuffet igen og igen.

Held og lykke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

19. december 2010

ønskebørn74

Vi ses...

Alexis.

Knus og kram søde...Kommer til at savne dig!!!

Anmeld

19. december 2010

Chalala85

Vi ses...

Alexis.

Åh ha søde... siken en omgang. Men jeg forstår godt dit valg. Jeg håber en lille pause eller en længere måske giver ro og der snar sker noget positivt i pb i din retning.

Skriv en pb med din face hvis det er.. så kan vi stadig holde kontakten. Kram og glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.