plukveer der tager til? (uge 36)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2010

cdinesen

Jeg sidder her til aften og får en masse "stød" i underlivet, som om det niver i et sekund eller 2. Jeg er i dag 36+0, og jeg spekulere på om det kan være plukveer?
Jeg har hidtil ikke mærket mine plukveer, men kan det være fordi de tiltager at jeg mærker dem, eller er det bare fordi jeg er længere i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

cdinesen

slet ingen bud?

Anmeld

17. december 2010

MorTilSnartFire <3

Det kan godt være små plukveer... lyder lidt som jeg havde det 2-3 dage før jeg fødte. Men det kan sagtens være ligment smerter også! det går jo stærkt nu!!

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

det der med a du får "stød" havde jeg også, men det var fordi bettemanden drejede hovedet, faldt sammen et par gange fordi det gjorde ondt

Anmeld

19. december 2010

cdinesen

Alberts/ skriver:

det der med a du får "stød" havde jeg også, men det var fordi bettemanden drejede hovedet, faldt sammen et par gange fordi det gjorde ondt

Det kunne det faktisk meget vel være, for har lagt mærke til at de altid kommer når der er gang i hende derinde, men synes godt nok det føles ubehageligt.

tak for svar

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

cdinesen skriver:

Jeg sidder her til aften og får en masse "stød" i underlivet, som om det niver i et sekund eller 2. Jeg er i dag 36+0, og jeg spekulere på om det kan være plukveer?
Jeg har hidtil ikke mærket mine plukveer, men kan det være fordi de tiltager at jeg mærker dem, eller er det bare fordi jeg er længere i graviditeten?

Nogle får slet ikke plukveer, andre gør.
Nogle får dem først sent i graviditeten...det er meget forskelligt.
Men det kan da godt tænkes, at du har fået lidt niveri, nu du er så tæt på.
Plukveer føles ret specielt. Det er livmoderen der trækker sig sammen og bliver hård i få sekunder.
Måske føles det for dig som niv.
Men lad du bare maven øve sig..det nærmer sig jo også
Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2010

Alberts/

cdinesen skriver:

Det kunne det faktisk meget vel være, for har lagt mærke til at de altid kommer når der er gang i hende derinde, men synes godt nok det føles ubehageligt.

tak for svar

det kan gøre mega nas, var i svømmehallen da  jeg var i uge 37, og fik et "STØD" gjorde så ondt jeg faldt under vandet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.