Mødre gruppe FYN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2010

karina pigen

denne tråd er oprettet med hensigt til at lave en baby.dk mødre gruppe. nu hvor vi har fulgt hinanden graviditeter i godt og ondt og har støttet og hjulpet hinanden kunne det være dejlige at mødes i ny og næ og vise vores kommende børn frem og får en sludder og hygge med hinanden..

denne gruppe er for bruger der bor på FYN, selvfølgelig er alle velkommen hvis man ønsker at tage turen herover.

så er du interesseret så gør dig synlig her i tråden, hvis du har lyst til at hjælpe med at sætte det på benene så råb højt..

der vil blive oprettet mødregrupe på Sjælland og Jylland også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Diana...

Kan vi ikke få låst fyn gruppen op der ikke en eneste der har skrevet her og jeg har heller ikke set nogen skrive i de andre tråde at de nogen fra fyn. Vi kan jo altid få den op igen hvis det endelig er. Synes bare der mange låste indlæg he he. 

Anmeld

27. december 2010

karina pigen

Diana... skriver:

Kan vi ikke få låst fyn gruppen op der ikke en eneste der har skrevet her og jeg har heller ikke set nogen skrive i de andre tråde at de nogen fra fyn. Vi kan jo altid få den op igen hvis det endelig er. Synes bare der mange låste indlæg he he. 

synes måske bare den skal være der hvis nu nogen skriver i den alligevel.. giver det lige en chance

Anmeld

10. juni 2011

mullegraviden

hej mødergruppe

jeg er en ny mor som skal være her ind nu 

jeg vent mit føst brane sammen med min mand vi glæders os 

så maget  

i kan skive til mig vis i ville spøre mig om noget

kuns mullegraviden

Anmeld

15. oktober 2011

Suslianter

Lyder hyggeligt med en gruppe som denne. Er dog ikk fra fyn til tider i Nyborg, da Svigr familien bor der :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.