Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej hej...
Jeg har Tvillinger som havde termin d. 4 Januar og vi kommer fra Herning...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamiRon skriver: Jeg vil også gerne være med. Er fra Hovedgård (tæt på Horsens) og skal føde i Horsens.
Jeg vil også gerne være med. Er fra Hovedgård (tæt på Horsens) og skal føde i Horsens.
hehe sjovt er fra grumstrup ude ved hovdegård bor godt nok i viborg nu
kamillapetersen91 skriver: hehe sjovt er fra grumstrup ude ved hovdegård bor godt nok i viborg nu
Ej det var da sjovt!! Har du familie her?
Jeg vil da også meget gerne være med her. Bor i Vojens.
Har Noah fra 14.01.11
Jeg vil gerne være med i denne gruppe. Jeg bor i Sønderborg.
Jeg har Benjamin, som er født d.28.03.2011
Line&Liam&Milan skriver: Vil også være med i denne Jeg bor dog lige midt i det hele, ved Ringkøbing Vi har dog familie i Sønderborg og Frøslev, så der er vi nede et par gange om måneden
Vil også være med i denne Jeg bor dog lige midt i det hele, ved Ringkøbing Vi har dog familie i Sønderborg og Frøslev, så der er vi nede et par gange om måneden
har i i frøslev...
jeg er fra Padborg, men bor i aulum
Maja88 skriver: har i i frøslev... jeg er fra Padborg, men bor i aulum
Line&Liam&Milan skriver: Ja det har vi Mortens far, bror og Søster, bor i Frøslev, Mormor og morfar i Sønderborg.Vi bor selv i Ølstrup, det er jo ikke langt fra dig
Ja det har vi Mortens far, bror og Søster, bor i Frøslev, Mormor og morfar i Sønderborg.Vi bor selv i Ølstrup, det er jo ikke langt fra dig
nej var mig som var ved Søs, da du hentede lillebrors kage.. så han er også fra frøslev eller hvordan
Maja88 skriver: AAaAaaAaaa nej var mig som var ved Søs, da du hentede lillebrors kage.. så han er også fra frøslev eller hvordan
AAaAaaAaaa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128